Thursday, November 12, 2009

Scarf + Headband






Hari ini kerja taklah banyak sangat ringan dan biasa saje.. relax la sikit... pagi tadi saya makan sandwic rafiqy buatkan.. best!! sampai tak cukup saya makan.. hehe ok!! then terus godek internet nak cari apa yang nak dicari..



macam tajuk kat atas ni kan.. lebih kurang pakai tudung dengan cekak rambut la.. penambah aksesori.. selalunya kita selalu pakai klip rambut ataupun brooch.. tapi cantik juga sekali sekala tukar dengan headband... mesti menarik percaya laah.. nampak kelainan dan outstanding.. haha tapi janganlah pakai cekak rambut yang bergigi tu tak cantik laah pulak kan..dan mestilah headband yang tidak besar dan cukuplah sekadar comel je..



I wish i could have one.. hehe nak cari untuk saya gunakan masa nikah nanti.. tadi jalan-jalan di butik aksesori DIVA [klik untuk lihat ye, saya suka cream diamante headband yihee].. cantik-cantik headband disana... nantilah saya cuba cari di mid valley...selain dari tiara, brooch.. headband juga boleh dijadikan aksesori walaupun bertudung.. yang pakai selendang sesuai la..



Ini adalah contohnya..yang ni jenis headband kain dan ada tampalan bunga manik kat tepi... nak tengok sila ke sini


cantiknya.. berbunga-bunga.. kaler peach oren lagi.. sweet kan.. tekan sini


yang ini dari fabrik lace.. cantikk.. ia dari sini


simple but nice... saya ambil image dari sini


mana saya dapat idea ni.. sebenarnya semalam saya baca majalah cosmopolitan dan dalam majalah tu ada banyak jenis headband yang cantik.. lepas tu saya cuba bayangkan headband pakai dengan shawl.. hee~ mesti cantik!! nanti saya cuba ye kawan-kawan..!!




7 comments:

  1. cantik2
    tp...macam vogue pulak nak pakai cenggitu g jalan2
    kalu ada function apa2 ok lah kot ek
    ;)

    ReplyDelete
  2. eh, cute! hehe.tp mcm segan je nk pakai waktu biasa2 :D

    ReplyDelete
  3. iye la kak tiqah..
    cantek la headband tu..
    su suke yg bunga2 tuh cantek la..
    kak tiqah try la pakai nk tgk..hehe

    ReplyDelete
  4. Sayang,pia penah pakai dgn syria hee~
    tp tu cekak ade batu2,adik punya pia pakai...pia pon teringin nak pakai...

    ReplyDelete
  5. yg gamba seken last tu cantek laaa..siyes..kaler maroon nk pink tu..

    ReplyDelete
  6. ehh sweet la..nnt u pakai amik pic tau..nak tgk..

    ReplyDelete
  7. dearie zuris~
    betul juga tu kan.. tapi banyak yang comel2 tau cantik kalau pakai dengan shawlss..

    dearie hanie~
    hehe cantik kan..? boleh je kalau kita minat nak mencuba..

    dearie miss hirose~
    hehe ok dear.. nanti akak try beli n pakai ea..

    dearie Pia~
    really? bestnyee.. mesti comell..

    dearie ezzati~
    hehe betul2!! suke kan..

    dearie ari shu~
    baeeekkk.. heheh

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)