Thursday, November 26, 2009

Rindu dan maaf...






Assalamualaikum semua...


First Of All, saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha.. nak balik kampung nanti bawa kete leklok ye dan dengarkan Era rentak muzik terkini huuu~ ade lagu raya woo.. saya balik kampung hari ini lepas keje.. raya korban selalunya takde lah semeriah raya puasa pun.. bese je.. tak tahu la raya kali ini ade ke keluarga yang buat korban lembu... tapi dapat juga lah berkumpul sekeluarga kan..? itu yang seronoknyeee...



Saya juga nak minta maaf pada semua ye mane la tahu ade yang terase hati dengan saya sebab tak balas komen dan visit belog ye...saya minta maaf sangat.. 2 hari berkursus cukuplah ade je keje yang kena buat kan..? dan saya kena siap kan sebelum cuti ni.. belog pun tak dapat nak update.. banyak juga nak update tapi tak daya nak update secara borong... minta maaf ye.. satu lagi fikiran saya tidak berape nak ok.. ade yang saya kena fikirkan dan saya hilang mood gembira dan teruja..saya tak tahu kemana hilangnya tapi saya betul-betul 'hilang diri' sekejap... sigh*



Oklah kawan-kawan jom lah tengok gambar yang saya ambil semasa kursus hari tu... oh ye! kursus yang saya ambil ni best.. seronok.. walaupun saya datang seorang takde kawan.. kat sane ramai dapat kawan baru dan trainer asyik kenakan saya je tahu, saya yang kena tanye selalu, saya juga selalu kena jadi contoh dan saya juga lah yang selalu kena panggil pergi kedepan.. haha.. muka dah tebal dah tak luuutt.. lepas tu kat sane saya belajar banyak pasal membentuk/mengenal personaliti diri sebenar dan kriteria profesional dalam kehidupan seharian saya..cara layan orang,cara makan, cara bercakap, berpakaian, makeup dan banyak lagi.. yang paling best ade ice breaking dan juga ujian mengenali diri yang saya rasa ujian tu betul-betul mengena batang hidung saya la hehe.. hopefully ilmu yang dapat dari sana melekat kekal dalam tisu kat otak nie.. kenalah praktis! praktis! kalau tak hilang terus ye tak....



ok tengok gambar sekarang la ye.. ^____^


inilah juru mekap.. bekas personaliti tv3.. Radziah..

model makeup ennie... she adorable!! kawan baru saya nie...

sesi makan western style...

sesi serah sijil dan elaun makan hehe..

last but not least, saya Atiqah Adnan...

"selamat hari raya"



8 comments:

  1. selamat hari raya kak. hati2 balik melaka yea~

    ReplyDelete
  2. slmt hri ry sissy...slmt berkorban.. c:

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya aidiladha dear!!

    ReplyDelete
  4. DEARIE ZURIS~
    selamat hari raye juga zuris..

    dearie asna~
    selamat hari raye juga asna.. thanks.. hhe

    dearie ari shu~
    yaa selamat hari raya aidiladha juga buat awk dan keluarga ye..

    dearie mili~
    heheh ya thanks darling...

    ReplyDelete
  5. waaa bestnyer kursus tu..
    nape x ajak ninie??
    hahahahah
    ;D

    ReplyDelete
  6. dearie ninie~
    heheh kalau boleh ajak dah lame qa ajak nini tau...

    dearie pIa~
    ye sayang thanks tau..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)