Friday, November 13, 2009

Oh saya bersyukur...






Ok baik.. hai semua pembaca blog 'atiqah adnan'..
saya harap semuanya sihat dan ceria selalu ye..
lupakan kekecewaan semalam!
jangan biarkan ianya mengaburi impian hari esok ye!!!



Saya nak bagitahu bahawasanya saya sangat bersyukur.. dilahirkan dengan sihat dan comel [ah comel ke.. ala bujet comel je la ye..] dengan nama Nor Atiqah Adnan membawa maksud cahaya yang mulia dan yang dipilih.. saya bersyukur!! Ya Allah...



  • Saya bersyukur masih lagi boleh melihat ibu ayah adik-adik tok nenek saya sihat dan bahagia selalu dengan mereka... saya bersyukur atas nikmat kekeluargaan ini..

  • Saya bersyukur saya masih diberi kesihatan dan kekuatan tubuh badan, nikmat pancaindera.. saya bersyukur atas segala kemudahan ini..

  • Saya bersyukur kerna saya masih mampu berdiri berperasaan dan berfikiran waras untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai manusia atas muka bumi ini... syukur...

  • Saya bersyukur saya ada pendidikan dan kerjaya seperti ini... saya akan berkerja dengan ikhlas..

  • Saya bersyukur dipertemukan dengan lelaki yang baik dan begitu menghargai saya seadanya dan boleh membimbing saya ke jalanMu.. terima kasih Allah...

  • Saya bersyukur punya kawan-kawan yang baik, memahami, selalu menegur untuk kebaikan saya dan sanggup bersama saya disaat suka dan duka saya.. thanks a lot..!!

  • Saya bersyukur dengan ajaran tegas ayah dan ibu saya waktu saya kecil kerana itu semua begitu mempengaruhi diri saya sekarang sehingga saya dewasa dengan berprinsip.. dan bersyukur juga sebab saya tidak terpengaruh dengan pengaruh jahat dari luar..

  • Saya bersyukur saya masih lagi berada atas dunia yang aman dan tidak sengsara.. masih cukup makan dan pakai...


  • Ya Allah! aku bersyukur atas segalanya YaAllah... sesungguhnya Engkau Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...




8 comments:

  1. saya bersyukur menjadi sahabat anda...


    =D

    ReplyDelete
  2. saya juga bersyukur mengenali kakak yang baik seperti akmu~


    =]

    ReplyDelete
  3. Sy b'syukur jgk :)...

    p/s: thanks mengingatkan..

    ReplyDelete
  4. sy bersyukur sebab ade blog nie which sy boley blog walking selalu..heee

    ReplyDelete
  5. kite ptt bsyukur utk semua kurniaan Allah..

    :)

    klik mr.potato!
    supaya jerawat x tumbuh!

    ReplyDelete
  6. ifa juga sgt2 bersyukur sbb ada mak abah & family yg sgt bahagia..

    mari kite bersyukur sbb dikelilingi kawan2 yg baik2 =)

    ReplyDelete
  7. harus bersyukur sentiasa,jauhi kami dari tidak tahu bersyukur Ya Allah..Amin

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)