Friday, November 6, 2009

Pisau Cukur














Semalam saya dan rafiqy ke mid valley menonton pisau cukur,.. kan shida? hee~ [sorry semalam saya tak dapat borak dengan shida sebab nak ke toilet, dan movie start pukul 6.30] Cerita ini dilakonkan kebanyakan pelakon kegemaran saya lah.. maya karin, aaron aziz, fazura.. liyana jasmay pUn adoo.. cerita ni ok laa quite interesting.. ada kelakar, romantik dan sedih.. hee~ pada saya kalau tengok tak lah rugi.. hehehe yang paling saya suka karektor fazura dalam movie ni.. cute dan banyak cakap.. suka ayat dia kalau terperanjat.. oh my Dior!! oh my Prada!! hahahha..~ dah nama pun pisau cukur kan..? cerita ini semuanya digambarkan berlaku atas kapal..padahal bukan atas kapal pun ye.. kesimpulan dari movie nie..janganlah terlalu mengejar kekayaan sebab tak mahu kan anak-anak susah di masa depan.. tapi sebenarnya nak kahwin bukan duit segala-galanya hati kena cinta dan lelaki tu mestilah seorang yang boleh menjadi pendamping dan penyelamat yang baik pada kita.. ^__^




ye saya tahu saya suka tengok movie melayu di wayang.. hee~


15 comments:

  1. tgk iklan dia jer mcm menarik mahu di tonton.

    ReplyDelete
  2. huhu terbalik dgn aku, aku x kan tgk citer melayu kat wayang..tunggu raye jer..huhu

    tapi Pisau Cukur definetly aku nak tgk kat wayang coz aku tgk trailer dia mmg besh..

    ReplyDelete
  3. fazura n maya cantik !!!!

    nk tgk 2x !!!!

    ReplyDelete
  4. dh kuar???i'm waiting for this movie!!!esk jugak nk g tgk..or mlm ni...hehe :)..

    suke Fazura..n maya karin..my fav actress!!

    ReplyDelete
  5. wahh u dah g tengok dah..ni kena pergi mlm ni gak..hehe..

    ReplyDelete
  6. nak gi malam nih!!!tak sabar nye kak!=P

    ReplyDelete
  7. eeee besnya dh tgok...ni nk ajak en suami tgok la kalo mcm tu!

    ReplyDelete
  8. waaaahhh mesti besh erk... =D

    ReplyDelete
  9. best ke???asal tak nmpk akak pon..

    ReplyDelete
  10. haha...padanla u jln cepat2, i dh agk mesti nk g toilet. citer melayu byk je yg best tp kdg2 org selalu anggap citer mat salleh yg lagi best, tulx?

    ReplyDelete
  11. nk nengok papadom pun jenuh memujuk mr sharil
    kalu citer nie..mmg tak dapat lah
    huhuu...

    ReplyDelete
  12. nak tgk jgk!!

    nk ajk kesayangn g tgk!!


    ^SyASyA^

    ReplyDelete
  13. amy pun plan nak tengok citer nih. hope esok menjadi lah.. and same goes to me, suka tengok citer melayu kat wayang. hehehe...

    ReplyDelete
  14. nak pi try tgk gak nih

    hehhehehe

    ReplyDelete
  15. trailer mcm best. entah bila mau tgk pun tak pasti lg =)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)