Saturday, November 14, 2009

Program Reality Tv..










Sekarang ni ada macam-macam program reality tv kan..? korang minat ke layan semua ni. Macam saya layan akademi fantasia je huhu.. mula layan akademi fantasia masa musim ke-3 masa mawi ada… hehe memang minat giler dengan mawi.. satu keluarga la minat kalau mawi tengah nyanyi sanggup tahan kencing ni huhu.. apa nak dikatakan lagi kan..? kalau dah fanatic begitu lah.. setahu saya memang sebelum ni memang akademi fantasia yang muncul dulu lepas tu mulalah ada mentor, one in million dan ada banyak lagi lah kot.. [itu saja yang saya ingat] hehe..

Setiap program tu ada identity tersendiri kan..? ada yang best ada yang bosan merepek je.. macam-macam ada.. saya tak tahu lah kemana peserta program tu pergi yang saya tengok masih ada adalah semua bekas pelajar akademi fantasia aje.. yang program lain ada tapi entah.. kejap ada kejap takde.. tengelam timbul.. betul lah kan kata pepetah.. eh! Kata pepatah… “untung sabut timbul.. hehe betul ke saya nie..salah betul kan lah ye..




Pssstt.. saya dah ada akaun facebook tapi entah tak tahu apa fungsi facebook tu macamne nak main ye..? adik saya yang umur 11 tahun tu pun pandai pasal facebook tau siap dah register bukan sebab nak bersosial tapi sebab nak main game dia je.. hai izzat..izzat… saya aje yang masih tak tahu apa-apa.. hehe [nanti minta izzat tolong ajarkan saya lah]..



10 comments:

  1. kak tiqa kat umah ke?patutla online malam..ingtkan akak keje overtime ke ape..heheh

    ReplyDelete
  2. hehe..
    ifa minat AF & Sehati Berdansa je akak..
    yg len malas nk amek tau! ngeee...

    yeayy..akak dh de FB..
    nnti akak akn jmpa ramai bloggers kat sane tau!
    leh borak2.. kat blog cam ssh sket kn..
    haaa..kat FB la tempatnye =)

    ReplyDelete
  3. nnt add reen kt fb eyh.. hehe muah2! <3

    ReplyDelete
  4. dearie violetless~
    heheh akak kat uma laa..
    kadang-kadang akak online kat uma..
    kadang2 malas je.. hee~

    dearie ifa~
    same laa akak.. hee~
    yerp.. akak dah ade akaun FB dah tapi tulaa akak bukan selalu leh online pun...mmg best sebab ade game.. hee~

    dearie anil~
    hehe dah saya dah ade akaun da sayang.. hee~ nanti invite tau..

    dearie reen~
    ok dear.. muah2x heheh

    dearie Pia~
    yerp.. dah adeee.. yihee mari kita berfacebook..

    dearie ezzati~
    baikkk nanti saya add..

    ReplyDelete
  5. dearie violetless~
    heheh akak kat uma laa..
    kadang-kadang akak online kat uma..
    kadang2 malas je.. hee~

    dearie ifa~
    same laa akak.. hee~
    yerp.. akak dah ade akaun FB dah tapi tulaa akak bukan selalu leh online pun...mmg best sebab ade game.. hee~

    dearie anil~
    hehe dah saya dah ade akaun da sayang.. hee~ nanti invite tau..

    dearie reen~
    ok dear.. muah2x heheh

    dearie Pia~
    yerp.. dah adeee.. yihee mari kita berfacebook..

    dearie ezzati~
    baikkk nanti saya add..

    ReplyDelete
  6. qah...ryn boley ajar...
    cakap jer nak suh ajar aper...espeacially game..hehehe =D

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)