Tuesday, November 3, 2009

My top 5 treat list..






hai!! seperti kalian semua saya juga punya cara bagaimana nak melayan diri sendiri.. hehehe.. sebenarnya banyak cara yang boleh kita dapati dalam dunia era sekarang dimana ada teknologi yang memudahkan kita untuk mencari idea yang baik.. thanks to google! dan juga banyak tempat-tempat menarik yang boleh dikunjungi bagi merehatkan minda setelah penat bekerja... dulu selalu juga saya bercuti dengan family tapi sekarang dah lama tak pergi bercuti.. tunggulah dah kahwin nanti holiday dengan suami tercinta!! heheh..~ pada saya bercuti adalah cara yang paling besttt untuk relaxkan diri kan..? kan..?




jadi, dibawah ini adalah coretan 'treat list' dari saya.. hee~




klik untuk besarkan image ye..




dan TOP 5 nyee... ialah nak dapatkan laptop sendiri..!!
jenama kesukaan saya ialah DELL.. bilalah mampu milikinya niee..
ada macam-macam color nie!! saya suka warna putih..
lepas ni barulah boleh berblogging secara mengila..[huh gila?] huhuu~
dan lepas tu bersosial bersama anda melalui face book!!







15 comments:

  1. nk gk.kaler pink.boleh p mana2 online fb.eh.tiqah ada fb gk?add me distinctive_84@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  2. work hark atiqah. InsyaAllah impian menjadi kenyataan

    ReplyDelete
  3. hehhe...best gak kan dpt laptop sendrik..bile nak dpt ni

    ReplyDelete
  4. tiqah..bru few days x bukak blog awak...mmg alamt saya ktgglan abess..kena marathon baca entri2 awak ni...heheh

    tiqahh...wow...awak ada sebot facebook...apelagi..nnti add saya ya

    ReplyDelete
  5. hee
    nak masuk jugak la
    da 2 org kenal masuk ni

    ReplyDelete
  6. anis punya kaler biru..
    hehehe..

    senang de laptop sendiri..
    tk payah nk berebut2 ngan yg lain..

    ReplyDelete
  7. erMmm..betul3..
    g bercuti dapat rilekskan minda..
    saya dah ade notebook..
    pink color DELL... :)

    ReplyDelete
  8. dearie cik selamah~
    nak pink ke? alahai..
    nanti kita dah ade facebook kita add awk tau laling.. ^__^

    dearie nurul~
    wah semangat nie!! thanks nurul!!
    heheh

    dearie naniey~
    tulaa sekarang pakai laptop syarikat tak besttt...!!

    dearie anil~
    ok laling.. nanti saya dah ade facebOok saya add anil tau.. wajib!!

    dearie jOe~
    jOin laa.. hee~ nak sebijik laptop kan.. tapi entry post ni taklah gempak or hebat mane puN..

    dearie anis~
    yeker? bestnye blue..
    heheh betUl tu adik..

    ReplyDelete
  9. nak murah beli la acer tak pon hp compaq..kalo dell tu mmg la mahal sket..

    ReplyDelete
  10. bercuti bersama2 insan tersayang adalah masa yg sangat best!
    sbb tu kitorang suka jalan2
    walaupun perut dah besar.hehee...

    ReplyDelete
  11. laptop kaler putih kool :D
    suke sangat~ tp belum memilikinye pun lg huk uhuk

    ReplyDelete
  12. hehehhe
    all da best dear!!!
    chayok chayok!!
    :)

    ReplyDelete
  13. pia suke pink ;),nti add pia kat FB eh dear

    ReplyDelete
  14. bercuti memang ubat paling mujarab setelah penat bekerja!

    ReplyDelete
  15. akak...

    laptop dell kaler PINK tuh mmg idaman ifa!!!

    alaa...tgk dh x sabar nk keje dh nih!
    hehehe...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)