Tuesday, November 17, 2009

Perkahwinan Artis..






Kita melihat artis melalui luaran sahaja.. tapi tentang bagaimana mereka menjalani kehidupan seharian mereka kita tak tahu... betul lah kan.. kita selesa dengan kehidupan kita sekarang.. saya suka juga baca tentang artis.. kehidupan seorang artis memang orang suka baca dan ambil tahu... lagi-lagi artis kesayangan mereka.. betul lah artis memang ikon paling rapat dengan kita..



aura artis tak sama dengan orang biasa.. mereka lain... saya pernah terjumpa elyana di kedai mamak dekat shah alam.. saya tengok dia.. speechless.. sebab dia memang lain.. nampak sangat artisss.. heheh.. gaya dia, muka dia.. lain-lain lah.. dah nama pun artis kan haruslah nampak lain sikit dari segala segi... mungkin juga kita rasa lain sebab kita selalu tengok dia dalam tv je kan.. sekali nampak depan mata tergamam bak tekejut pak tamam la gayanya.. ^___^



Oklah.. saya berminat nak kongsikan sebuah perkahwinan artis bernama Eizlan Yusof.. saya memang minat dia dari kecil.. dia kacak bergaya.. berlakon pun cool je kan..? i loikee.. lepas tu dia kawen.. mulanya saya tak sangka lah itu isteri dia sebab sexy kan..?


tapi Vie Shantie sangat cantik.. sangat ideal untuk Eizlan.. heheh lagi sekali saya suka.. lepas mereka kawen.. V terus berubah... lagi bertambah cantik..


see! cantik kan..? sempurna bertudung.. ditambah dengan anak mereka yang sangat comel itu... vie zaara.. semoga mereka kekal selamanya dan hidup dalam aman damai...




satu lagi contoh perkahwinan Aziz M.osman dan noraliah lee... dulu masa masih suami isteri aliah pakai tudung lepas tu terus hilangkan tudung kan.. tapi dia memang cantik.. saya suka tengok lakonan dia..cuma alangkah cantiknya kalau bertudung...


saya suka kaler peach ni.. sungguh manis... semoga berjaya noraliah lee.. sorry sebab masa saya nampak awak kat restoren Chawan bangsar hari tu saya pandang je awk sebab awak cantik sangat...



image source:
google.com.my


9 comments:

  1. hehehe..bkn artis je kak...org kite pon de gak..mcm mereka tp kite je yg tak perasan...bg nani diorg sm jer...lau nani jmp diorg nani tadela smp tergamam pandang2 jer..patu buat tak tau..hahaha..kejam kan..walaupon die tu artis pujaan semua

    ReplyDelete
  2. asna suke kat wife eizlan tue hehe ;)

    sangat COMEL!

    ReplyDelete
  3. ryn suker lar wife eizlan tuh...cantik sangat...=D

    aliah lee ~ ryn lebey suker tgk dye bertudung...

    artis oh artis...

    ReplyDelete
  4. saya suka perubahan selepas perkahwinan seperti V dan eizlan..

    ReplyDelete
  5. cara dorang bersama.. nampak sangat sempurna dalam kehidupan dorang kan?
    tapi bagus la mungkin eizlan ada tegur bini dia untuk berubah :) rite ? itu satu cara seorang suami guide isterinya :)

    ReplyDelete
  6. cantiknya wife eizlan tuh...

    macam amy, selalu gak terserempak dengan artis. tapi, depends lah. ada lah teruja gak bila tengok. yer lah, dah adore kan. tapi ada gak bila terserempak buat tak tau je.

    ReplyDelete
  7. ifa mmg suke sgt2 tgk perubahan isteri eizlan tu kan..

    xsangka gak eizlan bole ubah isteri dia.. mereka sgt seswai..
    anak pn comey jek! =]

    aliah lee tuh lg2 cantik klu pki tudung..
    skg ifa dh x minat dh sbb die mcm seksi..huhu

    ReplyDelete
  8. suka eizlan dan vie shanti ni.sama cantik sama pdn..pasangan gorgeous!nk camtuh gk

    ReplyDelete
  9. suke sgt dgn pasangan eizlan n v.mmg salute bile dia dah pakai hijab.
    xwifey aziz m osman tu kte penah jmp kat ou,time tu dia pakai tudung lagi.sedikit kecewa dgn dia huhu

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)