Friday, December 4, 2009

Luaran nampak macam lelaki sejati tapi bila bercakap alahai...






AL-kisah tersebut la kisaahh...
semalam macam biasa pukul 5.30 tepat saya dah pun turun kat lobi nak balik daa...
masa dalam bus.. terpandang seorang lelaki yang boleh tahan hensem laaa...
badan tegap, muka handsome ala-ala fahrin ahmad pun adaaa...
office attire memang complete dan sangat smart laaa pada saya...
dan lelaki tu betul-betul berdiri hadapan saya [saya duduk]..
saya cakap alahai hensem dan smart tapi naik bus... tak jatuh saham ke..?
ahhh lantak sana...




Lepas tu datanglah seorang makcik ni terus tegur lelaki tu...
dan bila lelaki tu jawab.. dan keluarkan suare...
makkk oooiii!!! nenek kebaya!! lembut nyeee kooo...
kalah rita rudaini.. ahh itu tipu T_T



dan dalam hati saya terus tertanyaa-tanya.. lembut sangat gaya bercakap dia.... terus indah khabar dari rupaaa yaa.. huhuuu~ dulu saya ade juga kawan dengan lelaki sebegini.. maksud saya lelaki lembut tapi perwatakan masih seperti lelaki tulen cuma cara mereka lembut saja... lelaki macamni seronok juga kalau dijadikan kawan.. boleh borak macam-macam..walaupun diorang hensem + smart tapi dengan kelembutan yang adoo kita terus rasa macam biase je..



apepun diorang tetap lelaki kan korang.. lainlah kalau terus bertukar jadi wanitaa.. yang itu i takuttt.. larik laju-lajuuu... anda macamner?





17 comments:

  1. saya rase,saya kenal lelaki itu...
    huhuhu...
    kalo die naik bas 633..:)

    ReplyDelete
  2. zuris pun ada kwn camnie kat kolej dulu
    lebih selesa kwn ngn die daripada pompuan2 lain.
    :)

    ReplyDelete
  3. hehhe~

    cikgu kat sekolah skang ni pun ada kak~

    ReplyDelete
  4. muahahahah =p akak ada melatah ker lepas abg handsome tue kuar kan suara manje dia tue?.

    ReplyDelete
  5. saya tak kisah asalkan tak menganggu hidup saya :)

    ReplyDelete
  6. sya2 okeh je ngn laki yg mcm ni~

    sonok di buat kwn kn?

    mmg terhibur..

    kalo bg tips..perghh~~kalah kter yg pom ni

    mmg dorg serbe tau la..hoh0~


    ^SyASyA^

    ReplyDelete
  7. tu nama nye LELAKI SOPAN SANTUN....

    hehehheeh

    ReplyDelete
  8. hehe..ade org kate org cmni...g*y ek..
    isy tp xbaik nk judge dorg cmtu kn?hee..org kate.bkn saya kate.=)

    ReplyDelete
  9. dapat cuci mata pun okay :P

    ReplyDelete
  10. dont judge a book by it's cover...
    wakakaka

    ReplyDelete
  11. ishh rugi la kalo hensem tp lembut..

    ReplyDelete
  12. sy ada sepupu yg macam nie..huhu

    ReplyDelete
  13. qah tergelak kat c2 tak? bukan apa..mcm expect macho nyer..pastu dgr sore..fail..huhu..tp mmg best pun kwn diaorg..sll nya suka ckp jujur, trs terang pastu pot pet manjang..hehe..

    ReplyDelete
  14. hihihihi... =D

    tapi kdg2 kita takleh misjudged gak sebab contoh terdekat Irfan Khairi, Jutawan Siber Melayu tuh...ada muka tapi bila bersuara, alahai lembut suara dia tau sis...tapi bukan bermakna dia lelaki lembut

    anugerah Tuhan kat seseorang byk aspeknya... =)

    ReplyDelete
  15. lelaki kalo terlampau kemas pn..kengkadang msti ada something wrong..hehe..bazir je kan muke ensem tu..

    ReplyDelete
  16. huhuhuh..ye ke kak??naseb baik adik sy dah bertuka sora...kalo tak comel je sora dia cm pompuan..hahahah..

    da baligh kot...hsahahah

    ReplyDelete
  17. ak pun ada kwn cmni..
    tp bukan gay bukan pondan..memg jenis lembut...huhu..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)