Monday, December 14, 2009

Bukan semua orang perempuan sukakan warna PINK tau..






hee~ siapa sukakan eh bukan setakat suka lah lebih sikit macam gilakan warna pink nie.. ? ala tau dah majoriti kan? ^^ hehe perempuan memang suka pink colour.. i noe it darling.. tapi bukan semua la betul tak..?[eh ade ke?] contoh saya lah.. hehe kurang sikit kaler pink ni.. saya-bukan-sukakan-warna pink.. tapi ada juga lah baju warna pink.. bukan takde.. cuma kurang lah sedikit.. optional.. hee~ tapi suka tengok orang dengan kaler pink sweet sangat ok.. saya sukakan warna putih, putih, [tersebut dua kali], hijau, peach, ntah banyak lagi kott.. huhu



SEKIRT INI SANGAT COMEL.. kan..?

alahai kasut pink yang comel.. ^^

sapa punye koleksi nie?

oh my gucci! yang ini kalau dapat pink pun i redha.. ^___^



sebenarnya warna ini depends on jiwa kita tau.. siapa yang sukakan pink nie orangnya ceria, happy go lucky, pembersih.. kalau siapa sukakan warna merah ke hijau ke semuanya boleh ditafsirkan identiti seseorang itu..tapi dari kajian perubatan pulak dari warna kegemaran kita tu kita boleh tahu apa penyakit dalam badan kita.. [ fakta melalui Colour Vibration Therapy] contohnya merah ada masalah hati.. Saya pernah buat satu ujian dan nyata sekali saya ni orang yang berkaler pink.. hahah tapi kenape saya tak suka pink.. hahahah.. kepelikkan melanda.. tapi lantak sana...



mane pun sama je pada saya yang penting tema wedding saya nanti hijau, peach, cream.. kalau nak ikutkan nak belasah je tapi tak boleh sebab pergi butik kawen kedai langsir kedai kad kawen kedai sewa khemah semua nya mesti tanye 'tema kaler ape?' so kenalah stick dengan kaler tema peachy green.. T_T



17 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hehehe...

    ifa mmg gilezzz pink sgt2!
    aisehhh..
    dh terliur ngan hp & lappy yg super cute ituh!

    winks***

    ReplyDelete
  3. dl sy x suka kaler pink gak..tp bila dh makin besar ni jadi terminat palk..huhu..pastu baju tunang pon kaler pink..meh arr singgah blog sy tgok gmbr22 tunang k

    ReplyDelete
  4. peachy green...lembut mata memandang. mesra dan dekat dengan alam. mekap pun lite2 tau sis sbb sis dah lawa pun... =D

    ReplyDelete
  5. alahai pia ni asyik2 typing error,ape la yg nak dikejarkan :P

    pia adalah pencinta warna merah jambu,xpadan dgn sikap nya yg kasar itu hee~...alahai nak nangis tgk gmbr2 tu,sgt2 suke

    ReplyDelete
  6. I loves green..sejak dlu lagi..tp, mse kat Uni dulu..kan ada musim pink tu kan..mmg ske la ngan kaler pink ni..ske sgt pakai pink terang tu..haha

    ReplyDelete
  7. auuuu....skirt itu nampak pusat....hehehe...

    dah lama ngidam nak pakai skirt cenggitu....

    kaler pink...sangat suwittt...yanie kekadang jer pakai pink....lebih suker kaler pepel....

    ReplyDelete
  8. Bro suke warne kuning... he..23x

    ade sesetgh perempuan mmg nmpk cantik dgn warne pink... tp ade gak yg comey bile berwarne len huhu

    www.broframestone.com

    ReplyDelete
  9. aku de sorang kawan...
    abes keta satria dia warna pink..
    naek pening aku kalau naek keta tu

    ReplyDelete
  10. i love pink but pink only suitable untuk certain2 benda n ocassion jer and also need to mix and match. So, pandai2 kita la sesuaikan dgn keadaan. Kalau satu badan pink, nanti org ingat kita ni cam bdk umur 5 tahun plak kan..:)P

    ReplyDelete
  11. saya ske pink..susah la nak buang tebiat tu..
    baju kurung jer color macam2..
    tp t-shirt..baju tdo..95% pink color...huhu..

    ReplyDelete
  12. peachy green?? heee menarik! hehe bile tarikh kermat nih?

    ReplyDelete
  13. saya juga suka pink...tp berpada2 saja...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)