Wednesday, December 23, 2009

dah tak sempat ke..?






Ok baik memandangkan semua dah advise saya suruh cepat jadi haruslah saya gerakkan otak bagi bergerak laju sikit k.. minggu depan pi tempah baju ok!! dan dah tahu nak tempah kat mana dah.. thanks anil!! dan rafiqy minggu ni kena pergi cari baju untuk bertandang.. nikah ibu dia dah beli... baju nikah and tandang yang saya beli ikut pakej tu included baju melayu lelaki sekali tapi memandangkan rafiqy tak mahu pakai satin sebab dia tak suka.. so dia kenalah pergi cari lain.. his choice mestilah cotton or silk... shantung silk are recommended laa ye.. sebenarnya saya ni malas nak buat jangkaan tinggi sangat pada wedding saya nanti.. so just tunggu dan lihat je laa k.. nanti saya terlalu obses lain pulak jadinyaa.. so relax-relax sudaaaaaa.... ^^



11 comments:

  1. kawan saya kawin 13 dan 14 feb smuanya sudah selesai... tgu masa nk sanding ajee..

    anak buah kawin 13 dan 14 march pon sudah siap persiapan...

    ReplyDelete
  2. mesti best kan
    hati berbunga2 jer
    biler ingt2 saat tu nnt

    ReplyDelete
  3. dearie Pia~
    hehe thanks Pia.. erm..

    dearie riena~
    yeker? wahh hebat.. saya je yang tak siap lagi... erm..

    dearie kasihkuamiera~
    yerp..sekarang ngah risau je dear..

    ReplyDelete
  4. when will be the day??
    semoga sumer berjalan lancar..
    amin..

    ReplyDelete
  5. bila akak nak kawen ni?bukan bulan ni ke kak?kalo bulan ni mmg tak sempat la...

    ReplyDelete
  6. sempat2, jgn risau..ada about 2 mths lagi kan. kena cepat2 hantar kat tailor. rasanya sekarang bkn time raya, so tailor tak byk tempahan sgt..jgn risau k!

    ReplyDelete
  7. sempat siap...kalo akak gelabah camnie...saya pon cam nak rase camtu gak nie....huhuhu..ape pon tak cnfrm lagi..adoyai...

    ReplyDelete
  8. dearie deena~
    hehe mac 2010 dear..
    thanks!!

    dearie violetless~
    bulan ni tak jadi k akak dah tukar mac 2010.. hehe

    dearie farah fatihah~
    hehe thanks wak.. tula sebab opismate saya sume cakap sempat je.. hehe thanks tau..

    dearie Mia~
    mari kita gelabah same-same meh yang.. hehe tulaa kena relax-relax sikitt.. k..? ^^

    ReplyDelete
  9. no probs...

    semoga qah dpt baju idaman ya...

    ReplyDelete
  10. dearie anil lutaze~
    hee~ thanks anil!!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)