Tuesday, December 1, 2009

kalau korang nampak saya kat luar pakai seluar tidur, ber'cardigan' labuh dan berselendang ya itu memang saya..






Tajuk kat atas saspen dekkk tak korang? huhu sangat tidak saspen ye... begini... kadang-kadang ada orang begitu menjaga imej diri.. aceeeh.. ke kedai depan rumah pun nak tukar jeans..tapi saya ndak laa.. kadang-kadang bila malam rafiqy ajak makan Mekdi ke ape ke.. saya pakai seluar tidur [tapi idok la yang seksi yang jarang-jarang tu ni kalis cahaya punye] huhu lepas tu nak cover t'shirt lengan pendek ko sarung je cardigan labuh [wajib pakai nieh] lepas tu selendang... dah siap.. tapi kalau pi shopiing complex elok la sikit ye.. ^___^ housemate saya selalu tegur saya keluar pakai seluar tido cotton yang kotak-kotak la bunga-bunga laa or tracksuit je.. saya cakap ala nak pi makan je or nak pi kedai je kan..? hee~ sebenarnye ade yang nampak saya kat luar kat mane saya tatau laa dengan seluar tracksuit cotton merah then cardigan labuh n selendang dia tanye itu saya ke? huhu saya cakap yelaa tuuu.. nampak saya tegur laa ye... beselah kan saya bertahi lalat dibibir korang senang nak notice kan? Smile





k lah korang semoga gembira selaluuuu..~~


12 comments:

  1. Kalau nampak mamat telanjang kat luar rumah....























    Itu bukan I, ok!

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hehehe asna biasa2 bertracsiut ja la hehe~

    ReplyDelete
  4. dearie Pia~
    haah kan lebih selesa dan menyakinkan heheh simple is nice...

    dearie Paan~
    huh bukan u ke..? i think... no nothingg... hehhe

    dearie asna~
    tulaa kan dear.. hee~

    ReplyDelete
  5. qah..ryna pun kalau dkt n mlm2..mmg simple2 jer..huhu..rtack suit pun okeh..asal selesa n tutup aurat..kan..

    ReplyDelete
  6. kte pun sama =)
    ala,setakat pi maple,pakai tshirt & track bottom okeh pe.janji tutup aurat.sempoi.hehe

    ReplyDelete
  7. biasa la tuh..comot2 di khalayak ramai.. tak sume org brani buat kan? kekekeke

    ReplyDelete
  8. hehe..sy pon camni gak..malsa nak berlawa2

    ReplyDelete
  9. wahhh...

    akak ni simple jek kan..
    tp still cun! =)

    ReplyDelete
  10. Hihihi,malu nya typing error *selalu*

    Qah,pia penah pegi tgk wayang dgn hanya pakai tracksuit bj baby t + sweater hee~.selesa lor pkai mcm tu,tp taklah selalu hee.kalu setakat nak pegi mkn mlm2 dan dekat2 umah pia mmg selalu mcm tu

    ReplyDelete
  11. samala, i can bee too sylo n i can be too selekeh tapi i akn sgt selekeh kalau balik kg, x tau knp...haha. smpi mama n adik bising, bygle seluar tdo yg buruk n kusam n baju tdo yg dh xder rupa baju, i bleh kuar ngan baju tersebut n pegi pekan or ms nk beli barang

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)