Tuesday, March 10, 2009

thanks dear princess cerryberry~

thanks dear iFa.. kerna sudi mengetag akak.. huhu~
okie...
1) LELAKI NO 1 DLM HIDUP ANDA
ADNAN BIN MD. DALI
2) PERDANA MENTERI MALAYSIA NO 4
Tun Dr. Mahathir Bin Mohamed (copy dari jawapan ifa :P)
3) GOSIP DI TANGGA NO 2 SEKARANG
gOsip nO. 2?
ntahlaahh..
4) SELEBRITI PLG COMEL NO 1
Lisa Surihani.. (I'm Not Single)
5) KAKAK NO 4
saya akak sUlong okie..
(6) TEMAN RAPAT NO. 10
saya tak pUnye teman rapat nO. 10
(7) KAWAN PALING KEDEKUT NO.6
saya tak pUnye ramai kawan..
8) KEKASIH NO 2 ANDA
NABI MUHAMMAD S.A.W selepas ALLAH S.W.T
9) ARTIS LELAKI NO 1 DI HATI ANDA
MAWI kot...
10) ADIK NO 3
MIA.. dea sangat bising dan saya panggil dea makcik...
2nd tag
Here are the rules :-
List these rules on your blog.
1. anda perlu baca baca dan baca.. dan tinggalkan sesUatu di bLOg saya...
2. saya akan fOllow mereka yang fOllow bLog saya.. dan add link mereka...
3. saya tak kisah dengan sebarang ugUtan, kata-kata yang bOle mengUgat kesabaran saya...
4. saya sangat sayangkan manUsia yang lain... heheh saya mau terus berbLogging...
5. anda bOle percaya atau tidak dengan penUlisan saya.. tak kisah..
-Share 7 facts about yourself on your blog.
1. saya adalah saya.. tiada apa yang saya sorokkan.. truly tO be myself..
2. saya sangat haPpy berblogging.. disini saya pUnye kawan yang hargai saya yang setia mendengar cerita saya...
3. saya juga sangat sUke baca blOg orang lain dan tak pernah bOsan mengOmen di bLog mereka..
4. Bila saya rasa seseorang tidak sUke dengan kehadiran saya di bLog saya takkan mengaNggu blognye lagi...
5. saya sUke berkOngsi gambO-gambOan saya.. tiada unsUr lain... heheh
6. Saya bUkan menUlis untuk mengaib sesape juga diri saya.. saya cUme mau berkOngsi dan melUahkan..
7. saya sangat sayangkan kawan-kawan saya dibLog.. tapi saya juga kUrang mamPu untuk pUaskan hati semUa.. saya akan terUs mencoba.. cobalah...
Tell 6 unspectacular quirks of yours
huu.. :p ahaks... saya pernah jawab sOalan ini...
7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs..
(so kepada nama yang dibawah, sekiranya anda membaca pOst ini sila laah amik okie.. :D)
1. maziah~
2. Qis~
3. Arabella
4. Jane dOe
5. hUsni
THANKS FRIENDS...

4 comments:

  1. rules anda bergitu falsafah hahaha. ;)
    bagus.

    anda adalah anda.
    anda sebagai anda.

    yeahhhh. teruskan perjuangan anda haks. ;)

    ReplyDelete
  2. sys..
    minat MAWI upenye yek...
    MAWI world~~~
    SYS TIQAH pn WORLD...
    hehehehe....
    :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)