Tuesday, March 24, 2009

~kini tiada lagi~

ramai yang respOn untuk entry sebelum ni.. THANKS..
dulu kini dan sekarang.. adik2 saya INa dan MIa la kawan baik saya... kami bOle share dan gadO sepuasnya heheh dan hidup saya juga hanya bersama Rafiqy.. dea lah kawan baik saya.. keluar sUme dgn dia je.. heheh nak juga kadang2 keluar dengan kawan2 tapi ntah.. takde sape yang nak diajak kelUar..di MMC (Multimedia College) ini saya ada fiza dan fara.. mereka kawan saya... saya harap semua sudi jadi kawan saya... dan jangan tinggalkan saya seorang macam dulu..

PLEASSSEE...
Sprinkle LOve Pictures, Images and Photos


14 comments:

  1. pernah ditinggalkn oleh kwn2..
    perit2..
    pengalamn ngeri..
    ngee~

    ReplyDelete
  2. dun worry sys..
    i'll never leave u alone...
    coz u're such a nice sister ever~~~
    :)

    ReplyDelete
  3. aduhai..ni yg aku hadapi last week...sakit sgt2!!

    ReplyDelete
  4. kte kawan k.. x )

    tp dlm kawan.. pasti ada lawan
    harus pndai pilih kawan

    ReplyDelete
  5. hai.. thank's... sudi jengok blog saya... blog yang merapu dan merepek.. hahahaha......
    sudi-sudi kan lah.....

    ReplyDelete
  6. kwn blogging ni jg xkn tgglknmu kakak..
    hehe..[kkak la plak]..
    hahaha..

    ReplyDelete
  7. hi dear...i'm here for u..lalalala..
    MMC? Malacca Matriculation College ke?

    ReplyDelete
  8. sayang sangt ye
    hope kekal
    mmc 2 stand 4 wat?

    ReplyDelete
  9. You will never walk alone. ala-ala motto Liverpool gitu. hehe.

    re: gambar tu kan ada nama aku kat bwh tu. so kalau nak yg original bleh la aku bgkan. buzz je kat ym k.

    ReplyDelete
  10. holaa sis~
    im back!

    miss ur story!

    cik jannah kwn sis kan??
    so cik jannah x kan tgl kan sis..
    im promise

    ^_^
    luv u!

    ReplyDelete
  11. comelnyer page kamu cik qah!! rasanya haritu blog lain kan?ke tukar layout jer?hehe

    ReplyDelete
  12. wei.. aku bkn kwn ko ker?? sedih tul aku..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)