Wednesday, March 4, 2009

adakah??

:a::d::a::k::a::h:???

:pandacloud_02: kalau saya berduka ada orang menemani..?

:pandacloud_02: kalau saya senyum ada orang boleh tersenyum jua untuk saya?

:pandacloud_02: kalau saya jatuh ada akan bangun kan saya?
:pandacloud_02: kalau saya tiada orang akan ingat kat saya?

:pandacloud_02: kalau saya hilang orang akan mencari saya?
:pandacloud_02: kalau saya sedih orang nak dengar tangisan saya?

:pandacloud_02: kalau saya sakit ada orang akan melawat saya?

:pandacloud_02: kalau saya gembira orang nak kongsi dengan saya?
:pandacloud_02: kalau saya berlari ada orang yang akan mengejar saya?

:pandacloud_02: dan kalau saya mati ada orang yang kenang saya dalam hidupnya?

saya tak minta orang ingati saya..? saya bukan sesiapa.. saya sentiasa ingatkan diri saya.. kita tak perlukan penghormatan cukuplah andai diri diingati selalu... heheh.. :P entry ini sekadar mengingatkan diri saya sendiri...

5 comments:

  1. APO APO JO...

    BUEK BAIK ORANG KONANG, BUEK JAHAT ORANG MENGATO..

    MANO2 KITO DAPEK DALAM DUNIO NIH.
    SOBA YO LAH...

    ReplyDelete
  2. awak still ada sahabat2 blog...

    mcm cik yanie~~~he he he

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  3. hai entry cam makan hati je. Takpela..klw kawan realiti sisihkan kita..di blog kan ramai lg nak brkawan..

    ReplyDelete
  4. thanks to gotaklantun, awin, yanie n fazemy... hehe :D SAYANG kamu semua!!!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)