Thursday, March 26, 2009

tagged~

thanks to cik jannah sebab sUdi tagg saya.. hePi..
:girl_9: okie tagg nye...

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

yerp.. i do.. sangat sUka k.. ramai kawan kat sini yang membaca dan sudi berkOngsi dengan saya.. tak jumpe mereka rase tak lengkap sehari2 ku.. (tapi weekend offline blogging yiheee )

Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5.

all of my fOllowers.. semUa k! sorang pUn tak miss... trUst me!

Upload 5 gambar followers yang anda suka..

hehe.. sUme saya sUka n saya sayang... heheh..

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapa kah orang itu?
KAWAN SEJATI~

Taken or single? Mana lebih bagus?

both... heheh ade lebih ade kurang... depends on how we manage our relationship..

Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

nope.. hee :P

Ciri-ciri idaman gf/bf anda?Nyatakan 5.

1. understanding..
2. sense of humor..
3. respOnsibility..
4. gUd loOking..
5. pembersih...

Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?

26.. saya akan berkahwin.. insyaAllah..

Nak berapa anak?

Quality is mOre impOrtant than Quantity~


okie...


-FINISH-

:girl_4:

1 comment:

  1. 26??
    wahh..dah de target ek..
    bagus2
    biar zuris aminkan ek..
    amin.. :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)