Thursday, March 19, 2009

lovelY awaRd~

thanks tO suzana i am one of her fOllowers...sangat hargai awaRd ni..heheh tapi ade tUgasan juga ni.. heheh iaitu kena cerita kan perkara-perkara yang kita pernah buat.. even saya pUn tak bape nak egat.. sebab tak pernah notes pun.. huhu takpe ni je antara yang saya ingat.. :D

Perkara yg LAWAK saya pernah buat..

erm.. apa eak? saya mmg suke buat lawak ni. tapi apa eak..? mungkin saya pakai tudung yang totally tak same dengan warne baju saya kOt... huhu.. bt still gOod cOmbination kot.. huhu

Perkara yang POYO saya pernah buat..

poyo? apa eak..? pernah terlanggar bahu seorang laki sampai barang dea sUme jatUh..huhu saya tak sengaja okie.. :D sebab dia pUn poyo kan pandang saya jeling saya pUn poyo gak laa... buat tatau juga.. dan terus jalan ngan kawan-kawan... huhu

Perkara yang MENGONG yang saya pernah buat...

mengong tu bengong ea..? ape eak..? mengong bila saya malas nak layan stUdent kalau dorang nak surat claim KWSP then saya cakap amek esok k.. heheh sebab saya tgh sibUk maen game huhu (tapi tak cakap camtU la kat student tU heheh)sabar je laa maen game waktU pejabat kn??

Perkara yang tak bOleh blah :P & Sewaktu dengannya yang pernah saya buat...

heheh masa ni ngah amek cab.. saya dah tunggu lama k.. then ade pulak auntie ni tetiba nak sambar cab saya tahan2 cab.. seb baik takde cab yang nak benti.. saya pUn tak bOle jadi ni.. saya pi tuNggu depan sikit dari auntie tu heeh.. sO da tentU saya akan dapat teksi dUlu.. padan muka!! cam kelakar pUn adoo.. cam budak2 je.. huhu..



OKIE.. da siap thanks again dear..!~

3 comments:

  1. hehehe...
    w0oo.. sys wat jahat kat mak cik tuh yep..
    nsb bek mak cik xde ngan anak laki die ke..
    hehehehe....

    ReplyDelete
  2. hehehe~
    thanks dear coz sudi
    mlayan syarat2 ku yg ntah pape tuh~
    so sweet~ngeeee

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)