Wednesday, March 11, 2009

nak tahu sangat nihh!!

kawan-kawan...
den ade ramai kawan kat blOg je nihaa.. kek luar ada la juga tapi tak sampai seplO orang pOwn.. fUhhh!!
sila bantu saya...
bantu k.. heheheh...
nak buat Survey ni...
adakah BLOG saya ni cam semak?
terlalu banyak sampah sarap ke..?
takpUn.. BLOG saya ni terlalu serabUt..??
atau mUngkin BLOG saya ni cam ntah tengOk cam mengantOk je..??
dan...
MACAMNER NAK BUAT BLOG NI JADI MENARIK TERTARIK.. DABBOOOOMM!!!
toinggg..toinnggg....
SILA BERI PANDANGAN ANDA KAWAN-KAWAN..
psssttt.. adakah anda bertanya2 kenapa saya tanya anda semua ni..? ntah saya cuma da sUrvey je... huhu~
satu lagi saya nak infOrm link untuk older post dan newer post saya ada dibawah yup yang arrow pink glitter tU..sila lihat...
yang arrow ke kiri tu adalah untuk NEWER dan arrow ke kanan tu OLDER post... :P

10 comments:

  1. dah kata perempuan. mesti mcm ni punya akkakaka
    takde la..cuma bahagian kanan ni kalau dikemas kan sikit ok kot..

    ReplyDelete
  2. okie... husni nak buang ape2 tak? yang mane kO rase patut aku buang.. help me k?:D

    ReplyDelete
  3. bg dah okey.

    bak kata husni, kemaskan bhgian kanan je

    :)

    ReplyDelete
  4. okie dear farah~
    rasenye mane kena kemaskan tU.. ada tak mane2 nak kena bUang??

    ReplyDelete
  5. hmm..
    contohnya mcm kalau ko boleh sekata kan gif gif yg ada di sebelah kanan ni.maksud ku size nya.
    ataupun dalam arti kata kalau kita buat jadual dalam excel kita akan sekata kan setiap table..mcm tu la..bg nampak sama,kemas and mudah dilihat..
    mcm kalau jenis aku, aku suka warna yg lebih kurang je..tak tau la taste ko.yg mana nak kene buang tu aku tak tau..
    oke? harap membantu.

    ReplyDelete
  6. semak ker???? tgk cam kaler ful jer..hehehee..rieyn nyer pon serabut..tgh cari idea jgk nie...btol jgk tue,kmskan blah kanan jer..cam sapu sampah ker,lap meja...heheheee...

    ReplyDelete
  7. dear atiqah...

    yanie tgk blog awak ok jer...
    tak ada masalah aper2 pun...
    tak yah la nak delete blog nih....

    tak per...
    chantek ker...tak chantek ker...
    yg penting N3 ISI KANDUNGAN dalam blog ni...
    n3 yg menarik pasti akan buat sesebuah blog tu chantek...

    jangan risau k dear....

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

    ReplyDelete
  8. huhu...
    ifa rase ok jek..
    1st time masuk blog akak mmg dh tertarik nk terus menarik...hehehe...
    :)

    ReplyDelete
  9. akk..kte suke pg akk..
    sgt2 meriah!!!
    huhuhuu
    mane ade semak...
    hehehheee...

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)