Tuesday, March 3, 2009

cantik ke??

hearts Pictures, Images and Photos
hallOooO ladiEeeeessss!!!
wanita-wanita cantik diluar sane...
pernahkah anda pernah digelar wanita PERASAN??
selalunya wanita cantik selalu orang panggil perasan cantik? betol ke?
bila orang PANDANG, mula lah perasan orang tu pandang dia?? heheh
yerlaa orang kan suka pandang yang cantik je..
saya juga pernah.. tapi abaikan je.. sebab orang lain tak kenal sapa kita... hanya kita je yang kenal sapa kita... betol kan..? biar laa depa....
Photobucket
bila jalan timbul rase yakin..
rasa seperti semua leka memandang... heheh :P
hiiii.... biasa laah tu kan..tak pelik pun...
wanita cantik juga tak suke berpakaian ringkas...
mestilah 'extra ordinary' huhu betol ke??
kadang2 wanita zaman sekarang saya tengOk.. sangat bijak mengayakan pakaian..
saya teruja melihat... sangat suka melihat mereka...
terfikir? adakah cantik jika saya berpakaian sebegitu?? heheh..
tapi saya taklah terburu mengikut.. kena sedar diri juga...
orang mungkin tak kenal saya siapa tapi mereka bebas mengata diri saya...saya tak kisah.. kerna bagi saya sangat ringkas dan tidak menunjuk2..saya suka pakai apa yang saya suke..saya tak minta untuk dilihat.. malah saya rase janggal if ada sOmeone staring at me..takkan saya nak cucuk mata dia?? :P amat kejam pulak... kadang2 saya pernah rase benci dengan diri saya sendiri sebab 'diri saya' ni lah orang benci saya... pinggirkan saya.. mereka salah menilai diri saya.. saya hilang keyakinan diri.. tapi itu dulu.. bila saya da ada duit saya sendiri.. saya menjadi bijak membeli.. dan cukuplah saya katakan saya sayangkan diri saya!! heheh
betul lah kata orang memang lumrah kejadian manusia sukakan sesuatu yang cantik-cantik...suka mengikut-ikut kalau itu cantik dan jadikan 'seseorang' sebagai sumber inspirasi...
tak kisahlah walau apapun...
yang penting kita betul-betul hepi dengan liFe yang sHort ni okie...
i wish u all the best!!!
hiii... <3

9 comments:

  1. jangan biar kan dri anda diselubungi Misteri hehehe Juz be ur self yea dear.. Wah dah pampang dah gmbr tunang sis!~ Sweet yea!~ Jelez asna.. biler la daku mau jadi tunagan org nie.. sudah busan hidup kapel2 nie lama jadi kapak huhuhu...

    ReplyDelete
  2. ape yg penting bukan kerjasama
    but nawaitu kita tuh.

    tk perlu ikut orang kalo nk berfesyen
    jadi diri sendiri lebih baek

    kawan. ;)

    whatever people say wat bodo jerk.

    ReplyDelete
  3. bila orang cakap saya berseri2...
    mula la yanie jalan sambil tersengeh2 malu

    hehhehehe....

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  4. ya betui, juz be ourself rite.?? =)
    juz biarlah org nk kate ape pon, as long as we happy dgn diri kite.

    ReplyDelete
  5. cantik rupe tu bukan ukurannye kan sis.
    yg penting perlu cantik ialah hati dan adab seseorg pempuan tu..
    :)

    ReplyDelete
  6. dearie asna~
    heheh.. takpe ur dear sedang fikirkan tu.. sabar tau..

    dearie fezal mohd~
    thanks awak... sangat setuJu!!

    dearie yanie..~
    apakah makne nye itu dear..? huu~

    dearie LiQuid~
    yaa betul tU...itu yang terbaekk.. kepala n hati pun tak sakit kan..? hehe

    dearie Kapten~
    sangat cantik kan..

    dearie Ajwin~
    u're ryte darling.. tapikan tol tak zaman sekarang laki banyak pandang muka je.. kn..?

    ReplyDelete
  7. hi dear...
    setuju sgt dgn apa yg u post 2...actually dpn biji mata i ni ada lah sorang hamba allah ni...hari2 nak cite dia cun la,org ckp dia cun la...mmg dia cantik tp klu acapkali je dok dgr benda yg sama x ke rimas?Kalu dh cantik,xbgtau org pun,org tau dh tau kn?

    ReplyDelete
  8. dear adieka~
    yeker? teruknye perangai.. riak la tU..
    heheh,, ade juga orang camtU kan..?

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)