Thursday, March 12, 2009

tak tahu kenape..?

dearie dairy~
tak tahu kenape...
hati sering mengadu penat...
badan mengadu letih...
otak mengadu kosong...
________________________________________________
tak tahu kenape...
mulut terase berat berkata...
bibir longgar dengan senyum...
mata berat ingin lelap..
___________________________________________________
tak tahu kenape..
ada je tak kena..
mahu ku marah mereka..
mahu ku paksa mereka mendengar kataku..
mahu mereka memuaskan hatiku...
perasaan mereka ku tidak peduli...
____________________________________________________
aku bersalah..
aku bersalah pada diriku...
aku mengaku kalah sedangkan tidak pernah berusaha..
aku tidak berani mencuba mencabar diri untuk gagah..
aku hanya biarkan SEMUA ni memanipulasi diriku...
_________________________________________________
kasihan mereka..
mereka terlalu sayangkan aku..
tidak pernah menyesali mengenali diriku..
malah sentiasa ADA dengan aku tanpa putus asa..
_____________________________________________________
Tuhan selalu memerhatikan aku..
jiwa ku. semangat ku.
ku biarkan saja TAGHUT menyedutnya...
______________________________________________________
Tuhan sentiasa menghidupkan aku dengan senyuman..
senyuman dan tertawa mereka..
yang sentiasa ingatkan aku..
BAHAWA ADA YANG SAYANG LAGI PADAKU...
________________________________________________________
jadi jangan AKU biarkan diri terus diselubungi TAK TAHU...
kerna bila kita punya MATLAMAT HIDUP..
tiada istilah tidak berdaya..
dan gagal..
NUKILAN HATI,
~~~~ATIQAHADNAN~~~~

7 comments:

  1. sis;
    jgn biar kn idop anda d selubungi misteri..
    hikss
    ;)

    ReplyDelete
  2. setiap persoalan pasti ada jawapannya :)

    ReplyDelete
  3. ouh tidak jangan sekali2 ko mengalah wahai anak adam.

    sesungguhnya capai lah matalamat anda
    selagi boleh capai.

    haha ;)

    ReplyDelete
  4. ada tyme yg best ad yg xbest
    so
    tyme best 2, kenangkan la
    tyme xbest, buat2 lupe je

    ReplyDelete
  5. atiqah. dah jawab tag kui3.

    ReplyDelete
  6. ~renung-renugkan.....hehehehe~

    rieyn [^_^]
    *****************

    ReplyDelete
  7. atiqah, banyakkan bersabar ye..
    saya rasa elok atiqah baca buku JANGAN BERSEDIH;LA TAHZAN
    baca buku tu, sure atiqah akan rasa senang dan tenang
    itulah yang sy rasa bila sy menghadapi dugaan
    cubalah la atiqah...
    pasti atiqah dpt kekuatan... =)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)