Thursday, May 14, 2009

tagg from rOozu..~

THANKS!!!
ROOZU~ Rajin sungguh kamu create tagg kan dear..
so kakak akan buat demi menghargai hasil kerja kamu ni..
pergh ayat saje wat gempak!

:girl_11: okie ready!!! go!!! go!!

1.Bekas kekasih saya adalah : buku-buku sekolah ku sekalian huu~

2.Saya sedang mendengar :opismate sebelah saya ni asyik membebel dari tadi...~

3.Mungkin saya patut :cuti dan tolong ibu saya kat rumah~

4.Saya suka :senyum bila orang pandang saya dengan muka masam~

5.Sahabat-sahabat baik saya :semuanya sayangkan saya!!~

6.Saya tak paham :opismate saya ni tak penat ke membebel?

7.Saya kehilangan :kasut noche saya warna coklat dan majalah Intrend bertuah saya ermm ~

8.Ramai yang berkata :sekarang sogo banyak sale!!~

9.Makna nama saya :nanti saya tanye ibu saya ok.. :P lupa!~

10.Cinta itu adalah :anugerah~

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :sibuk perhatikan orang lain~

12.Saya akan cuba :menyimpan duit untuk masa depan~

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :adalah di Akhirat sana..~

14.Telefon bimbit saya :skrinnya dah tercalar!!!!

~
15.Bila saya terjaga dari tidur :saya stop alarm clock yang sedang memekak itu!~

16.Saya paling meluat apabila :orang makan dan bercakap~

17.Pesta/Parti adalah :sangat tak best!!!!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :tupai~ hee

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 23 tahun~

20.Hari ini :saya pakai kebaya purple!! hee~

21. Petang ini saya : nak siapkan kerja dan balik cepat..!!~

22.Malam ini saya akan :makan sambal tumis petai!! hahaha

23.Esok pula saya akan :balik melaka!!~

24.Saya betul2 inginkan :dslr nikon!!~

25.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :tudung saya senget sedikit.. adoyai! dah lambat pulak!!! lantak!~

26.Pusat membeli-belah atau arked permainan :both laa~

27.Makanan Barat atau Jepun :both juga~

28.Bilik yang terang atau gelap :both~

29.Makanan segera adalah :makanan bila nak cepat!~

30.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?cari nama awak dan sign!!~ (cakap ngan student heee~)

okie... 3 hari juga lah simpan tagg ni hee~
finally done juga...
so what else to be done?? huuu~

5 comments:

  1. wahhb beshnya main tag2 dlm dunia maya ni :)

    ReplyDelete
  2. wa...dslr nikon yer....klu dpt satu pn best ya!!

    ReplyDelete
  3. huhuu...thx kak jawab tag roozu...
    muah~!
    lebbiu!!

    ReplyDelete
  4. Wah wah wah nak balik melaka???
    xdpt ar jumpe sok huhuhuu =(

    ReplyDelete
  5. alamak.... baru teringat yg rozu ada msg pasal saya kena tag. hehehe

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)