Monday, May 11, 2009

berjalan-jalan ke johor...

HAI.. assalamualaikum..~

Jumaat lepas malam kami sekeluarga bertolak ke kota tinggi, johor untuk ke rumah bakal pak mertua ina iaitu juga atok sedara ku... hee~ (adik ku ina akan kawin dengan anak kepada adik tiri kepada atok saya) jadi kire atok sedara saya lah kan bapa tunang adik saya ni.. @ bapa saudara ibu saya...tujuan kedatangan adalah untuk sesi menjemput ke majlis ina nanti...


:girl_6: bingUng ka kamu?

bertolak pukul 10.00 malam sampai kol 1.00 lebih laa.. sampai terus je masuk bilik orang n tido dengan selambe dekk nye... dah bese kan...? kat kota tinggi ni takde lah best sangat... pekan kecil ke.. so kalau datang sini dok rumah je laa..kawasan felda la katakan.. ape yang ado? nothing.. tapi ade burger yang sangat sedap tau.. (tetibe rindu lak bau burger yang sedap tUh.)


kebetulan malam sabtu atok sedara saya ini nak buat kenduri doa selamat dan kenduri arwah sekali so kami datang dengan langkah kanan laa.. heheh

ni adalah gambar sikit.. gambar bakal anak buah adik ku, ina merangkak dua pupu saya.. hee~ mana taknye tunang si ina tu haffiz adalah sepupu kepada ibu saya jadi anak kepada akak haffiz tu bukan ke dua pupu saya? hahahhaha korang confuse lagi....

fyi, bebudak ni sangat lah gedik suka bergambar ya...dan saya jadi peneman setia untuk dorang.. (tulaa mmg suka sangat layan bebudak) ni adalah gambar sikit je.


nilah mereka yang gedik yang kanan tu si bong saya, Izzat...
bebudak ni semua pandai cakap k.. sampai terdiam saya takde idea nak lawan balik...
gambar kat atas ni gambar si upin heee~

taklah.. hari ahad pagi kitorang dah check out dari kota tinggi dan nak destinasi seterusnya iaitu ke simpang renggam untuk jemput family sebelah sane pulak.. adik beradik atok ku.. (adik beradik tiri)

so kebetulan kat rumah sedara saya tu ada bebudak ni.. saje dok layan amek gambar dorang yang rajin sangat nak menyapu laman umah.. hee~ kelakar je.. dah lah kecik je budak ni.. cam nak picit-picit jeee... (hambek kO!)

ade baby!!! suke sangat bau baby!!! heheh saya tak pandai nak pegang baby ok.. takut... hehee~ tu nampak cam ntah... hheheheh.. :D


Lepas dah menjemput tuh ibu nak singgah ke ayer hitam.. nak beli munga-mungaan... suka-suka... tapi takleh amek gambar kat dalam kedai munge tuh.. nyonya gemuk tu tak bagi.. geram aku...

tu gambar ibu n ina.. nenek ku ngan otw nak masuk kedai ni.. klah sampai sini je dulu update weekend je..
so pasnie tunggu entry seterusnya ok dear..??
heheheh

7 comments:

  1. eh2...
    de upin tersesat la plak kat sni ek..hehe
    de gak baby c0mey...??
    waaaaa..
    rugi x ik0t akak..
    hehehe...

    ReplyDelete
  2. banyak anak buah ko

    bagus... melambangkan keluarga yg subur ;p

    ReplyDelete
  3. waa..best jln2..
    negeriku itu..

    ReplyDelete
  4. pening bace perenggang pertama..

    hehehehe..

    chumil lah si Upin tu!!
    geget dia~

    ReplyDelete
  5. kite ade sedare di muar,kluang,batu pahat and jb.kat muar best pagi2 blh ade satay for breakfast

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)