Wednesday, May 20, 2009

AFIQ HAKIM BIN AHMAD~ juara AF dihatiku...

hi fellas!!!

siapa minat Akademi Fantasia here!!!?
hands up!!! haa..

Tahniah kepada HAFIZ Juara AF7..
hafiz layak.. kita semua tahu beliau konsisten setiap minggu dalam konsert..
walaubagaimanapun huu~ suare Hafiz dah terlalu biasa didengari dalam malaysia ni..
ada bunyi suare aizat juga sikit kan.. tapi Hafiz tetap hebat..!!! :D


tapi saya bukan peminat Hafiz ye kawan-kawan..
saya minat dengan Akim.. walaupUn ku agak gedikss minat-minat kat artis-artis lelaki ni..
lantak laah tak kesah pUngggg... huu~


Akim memang pada mulanya kurang menonjol dari segi persembahan tapi beliau adalah pelajar yang berjaya ditransformkan.. persembahan semakin gempak dan membara.. suara sangat bessttt.. suka sangat dengan suara dan aura akim.. malam final akim is THE BEST AMONG THE BEST.. dan cabaran lagu adalah untuk akim malam final itu.. bila teringat akim teringat pulak masa farah AF2 dulu... dapat lagu susah tapi kesian tak dapat tempat dalam list juara..tapi sekarang Farah lebih berjaya dari naib juara nye.. mane tahu akim juga begitu yang mana akan lebih berjaya dari Juara Af dan naib juara itu sendiri? siapa tahu kan..? semoga akim berjaya...


saya akan terus menyokong.. itu pUn bila dapat keizinan dari ehem..ehem.. huu~
malam final saya sempat sokong akim dengan vote untuk dia.. topup RM30 untuk akim..
tapi saya sedih kerana bukan akim yang Juara.. padahal satu family dah aim yang Akim adalah juaranya.. tapi rezeki berpihak pada Hafiz.. its ok..


apa-apa pun AKIM is the TRANSFORMER from AKADEMI FANTASIA7!!!

-GOOD LUCK-

6 comments:

  1. alaaaaa...
    akak rampas Akim Ifa...
    huaaaaaaa....!!!!!

    hehe..btul3...
    akim mmg berjaya ditransformkan..
    dulu punyela serabai..
    skg smart glerrrrr...

    SYG AKIM~~!!!

    [saje bg akak jeles...hehe]

    ReplyDelete
  2. aku pon minat af.. aku sk hafiz n akim.. yg len x minat... hehehhehehhe

    ReplyDelete
  3. dearie ifa~
    eleh tak jeles pUn.. hee~
    tau takpe akim cute sangat kn..
    ifa pUn cute juga.. hee~
    abg rafiqy cUte tak? heheheh

    dearie pUteri~
    ea..? aku de ar minat gak kat aril tapi fanatik kat akim laa huu~

    ReplyDelete
  4. isk.. pelik tol.. asal minat kite same ek kak?? wahahah.. reen pon rindu akak.. muahhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  5. saya tak suke saya tak suke!
    heuheuheue

    ReplyDelete
  6. whoahh!!!saye pon suke akim!!
    suke suke suke! \(^o^)/

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)