Monday, May 4, 2009

100 yang sangat bernilai pada ku..

Assalamualaikum..

hari ini Isnin!! HEHHE..
terkejUt pagi tadi buka blog dan tetiba je tgOk kat fOllowers da ade 100 orang!!!
serOnoknye.. n gembiranya...


THANKS KEPADA SEMUA YANG SUDI FOLLOW BLOG SAYA YANG TAKDE APE NIE.

APA YANG BESTNYE..? NAK KATA BANYAK ILMU ATAU INFO ATAU CERITA MENARIK TAKDE LAH SANGAT.. even saya ni sUka baca blog orang dan follow (kalau blog dia best) tapi saya tak pernah minta untuk mereka follow blog saya..bila saya tnggu tunang saya di opis itulah tabiat saya yang akan baca blog orang dan suke2 je tinggalkan jejak..hOpe anda sUdi kawan dengan saya.. (dan pada kawan2 ku.. arabella,jane doe, wanie..liyanaroxx hee~ anda dipaksa untuk follow blog ini kan? hahahahha..)


dalam blog ni banyak yang mengajar saya... erti sahabat, kebahagiaan, kekeluargaan dan macam2.. dari blog kamu semua lah yang banyak membuatkan saya berfikir tentang hebatnya dunia dan nikmat Allah.. saya juga selalu menulis dalam blog ini untuk bacaan kamu semua yang pada saya melalui pengkOngsian pengalaman dan cerita itu dapat memberikan sedikit kemanisan dalam hidup kita, kerna memang kita sama manusia yang punya naluri dan persamaan yang kadang kala kita tak sedar...


walau anda jauh dari saya, saya tak boleh melihat anda.. juga tersenyum, ketawa, menangis bersama dengan anda.. tapi anda semua DEKAT dihati saya...


so ambil lah note seratus diatas buat belanje ye.. huhuuu..~

15 comments:

  1. waaaa...
    akak..mau 100 hengget btol2 tarak ka..???
    hehehehe...

    time kacih sys...
    sgt suke dtg blog nih...
    wink* wink* =)

    ReplyDelete
  2. Mana ada paksaan ler sis...kita kan memang berkawan..sebagai kawan,kita kenalah memberi support pada kawan kita~!!hiksss~!!

    ReplyDelete
  3. haha..
    gmbr je 2..
    post la btl2..
    wakaka

    ReplyDelete
  4. wahh!! congrats kak..
    xde open table ke?
    hehe..

    ReplyDelete
  5. eh nape xley gune itu duet..?!!

    tipo tipoo tipooo.!!

    =P

    ReplyDelete
  6. waa, ada 100 follower.

    tahniah dear!

    :)

    ReplyDelete
  7. eeeiiiuuuu... nape bg note RM100 yg x leh belanje?? bg lar yg ori.. blh le aku g sogo sementara ade sale skunk nih... ahakz..

    ReplyDelete
  8. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    dearie ifa~
    betUl2 punye tarak la dear..
    hehehe..

    dearie liyana~
    heheh.. bukan paksaan ea.. thanks dear..

    dearie philocoly~
    thanks dear.. betUl2 takdelaah..

    dearie farie~
    thanks!! open table.. waa.. best gak tU kan..?

    dearie jOegrimjow~
    hee~ tak dapaaaattt..

    dearie caya tarO?
    betOl2.. hee~ alamak bankrap la akak sayang..

    dearie liqUid..
    hahah kaMo tertipoooo...:D

    dearie farah liyana~
    thanks dear.. hehehe~

    dearie puTERI~
    aku pUn tak dapat sHopping ni amacam? huuu..~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  9. sharing is caring :)

    jom2 kita g sopim guna duit 100 tu sama2 yang
    hahaa..

    ReplyDelete
  10. yea yea dh duit

    ReplyDelete
  11. thanks hiks ely dh amik dh
    muahhhhh mace eh

    ReplyDelete
  12. wah... dapat rm100 tuh. nak beli apa ekh?? ;)

    btw, kad kahwin tuh dia beli ngan cahaya idaman. so boleh check kat cahayaidaman.com.my @ www.kedaikadkahwin.com

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)