Wednesday, May 13, 2009

Ada sesiapa mahu ganti tempat saya?

Semalam,berbincang dengan bos pasal position saya kat sini..
maksud saya MULTIMEDIA COLLEGE SDN BHD (Kolej Telekom Malaysia..
iaitu bakal menjadi anak syarikat kepada TM seperti Universiti Multimedia..
dulu Kolej Multimedia memang bawah pengurusan TM sekarang telah dianaksyarikatkan...



dan saya akan dipindahkan ke Telekom Malaysia dan tak pasti kemana..
cuma disini saya perlu mencari penganti untuk menguruskan tugas saya sekarang..
kemungkinan saya akan ke tempat baru awal bulan 6.. jadi saya perlu cari penganti dalam bulan 5 ni juga.. sebab nak ajar kerja-kerja yang saya buat ni lagi kan...



ada sesiapa yang masih tidak punya kerja? dan mahu kerja?

jika anda pemegang diploma dari mana-mana institusi,
bolehlah mencuba..gaji saya tak pasti lagi..
sebab gaji saya sekarang TM yang bayar.. sekarang bila dan SDN BHD maybe gaji dah lain..


okie..saya nak cerita sikit pasal tugas saya disini. Saya bertanggungjawab menguruskan hal pinjaman pelajar, ptptn dan mara..
uruskan duit ni kadang-kadang memang pening.. hee~
saya selalunya akan tunjuk pelajar macamner mahu mohon loan dan uruskan tuntutan bayaran yuran setiap semester...
saya juga akan beri taklimat tentang loan setiap kali intake baru di
Dewan..
saya juga selalu berhubung dengan pegawai dari ptptn dan mara.. kadang-kadang saya juga perlu uruskan hal ehwal akademik pelajar macam nak buat tuntutan kwsp, surat pengesahan, surat-surat am dan hal-hal lain yang berkaitan laah...

so kalau ada sapa-sapa yang berminat bolehlah kirimkan resume anda ke alamat email saya..

-terima kasih-

8 comments:

  1. oooo ade peluang keje,back to my post hehe.kadang2 xdpt jangka ape akan berlaku kan?bdn dah penat berpeluh2 jln.tu yg amek EL huhu

    ReplyDelete
  2. wah mcm best jer dear?
    pemenent ke?
    i nak try leh??
    hik3

    ReplyDelete
  3. wah sy nak keje kat situ lah wat part time leh tak ...hehehe..

    anyway selamat berkerja di tempat baru..

    gud luck

    ReplyDelete
  4. nk lah sis tp mcm berat je tanggungjwab tu..
    yg ringan sikit ade?

    ReplyDelete
  5. waaahhh..
    akak dh nk pndah tmpat keje ek..

    rase2 klu ifa apply dapat x??
    hehehe..
    sijil SPM je ada nih..
    degree tggu thn dpn...heeee...

    ReplyDelete
  6. nak taya nie kamu dulu keje kat MaRa Kan...kalo sy nak wat pinjama ngan MARA tok sambung Study leh tak??huhuhuhu...

    ReplyDelete
  7. kena dok kl lah ek?
    hehee..kalu kat ipoh maulah
    mr sharil takmo dok sana lah
    mau jauh dari parents die :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)