Thursday, May 7, 2009

cara-cara memikat?

pheewiiiitt.....
alamak!!! awek manis laaa...!
hai cik adik bole kenal...??


assalamualaikummm...
tak jawab dosa jawab gatal...!!


heheheh...
pernah tak anda kena pikat camtu..?
tak suke kan..? rase macam terganggu sangat...
cam ntah.. tak beradab.. tsk...
tak tahu mane ntah dorang idea macam tu kan...
maybe kalau perempuan perasan ade kot yang layan..
ataupUn desperate ke.. huuuu~ (teringat drama desperate hOusewives masa sibUk dok tarik perhatian jiran laki sebelah uma yang damn cUte tu... huu)


okie...
nak cerita..
dUlu ingat lagi masa saya fOrm 2..
heheh ade kUrsus kat uitm...
masa tU kena pika!!! hahaha.. sangat mentah waktU itu...bila kena ngOrat wat muka pelik je... malU pun ade... macam-macam cara boy tU nak tackle saya ni... hehehe~
mulanya dia terjatuh masa dok gurau2 ngan kawan dia.. then saya pUn gelakkan dia kuat-kuat..
sangat tidak sOpan masa tuh gelakkan orang tanpa tutup mulut...
dan lepas tu dia noticed pulak saya ngah dok layan gelakkan dia.. heheh
terus tutUp mulut masa tu malu...hahaha...

dan lepas tu dia nak kawan ngan saya pulak..
adakah kerna mahu mengenakan saya?
entah...

tapi saya tak layan pun.. dia minta no fon saya tak bagi..
sampai sanggup gunakan kawan perempuan dia tok mintakan no fon..
yang saya ni tak tahu pUn bagi la,...hehehe
lepas tu dia tak pernah putus asa...
macam-macam cara dia buat...
ada satu hari tu (semasa dengar ceramah) dia asyik dok pandang saya je..
giler ar budak ni.. seb baik cute!! hahah tapi dulu pada saya kalau budak lelaki yang hensem dan cute mesti suka mainkan budak perempuan kan..? tapi kadang-kadang saya silap juga heheh..


masa last day kat tempat kursus tu dia pakai t'shirt ade tulis nama saya..!
tu yang buat saya terkejut mane dia dapat baju tu...? bila pulak dia tulis cantik-cantik camtU...
kenangan manis bagi saya... heheh oh ya! lupa nak introduce budak laki tu.. nama dia Asraf.. hee~ balik dari kursus dia ade juga call kat rumah tapi saya cakap saya tak kenal dia huuu jahat x? ayah saya marah laah saya kawan ngan budak laki.. erm,..


banyak juga lah pengalaman saya kena pikat ni ada yang success ada yang fail..
yerla bukan semua yang kita nak mendapat kan..
tapi rafiqy saya dapat!!! hahaha...


anda pulak mesti banyak pengalaman kan..?
yang interesting..?
tak sabar nak share dengan kamU semua... heheh


till then..
atiqahadnan...~~~~

11 comments:

  1. Dulu masa study kan..bila kitorg jln ramai2..ada org ngorat confirm heni keji bdk laki tu balik. Ingt ko hensem..kaya..sekufu dgn kami bla bla..mulut bkn main laser. maklumla tgh ramai2. Skali tgh jln sorg2 jmpa bdk2 laki yg sama..ya ampun..rasa nak terbang je tak nak lalu situ. Pastu kena perli2 balik. Adehhh..

    p/s: Saya suka blog anda sbb takde sbb, mmg suka2 nak baca je. haha. Tp saya tak menyampah blog Atiqah pun..sbb blog2 yg saya menyampah tu saya tak pernah komen pun kat entry2 diorg. menyampah!ahahaha

    ReplyDelete
  2. wuahhh besttt pengalaman zaman jahiliah dulu
    hakhaks =))

    yang ely plak msh segor dlm ingatan
    ade boy tuh pikat dgn cara anounce my name pakai DJ dat day hr kantin skolah mmgla wajib ada DJ bagai org request lagula dedicate lagula mcm2lakan, boy tu buat
    dedication wahhh sgtla lomentik smpai nak muntah sy kak haks...then after lagu menyusul tup tup adolah bungo n cekelet dlm meja sy skali budak tu kelas sebelah aje kehkehkeh =P

    tapi sy x lyn x sukaaaaa dia sbbnya dia kuat rokok busuk punyo budak heeeyaaa x kuasa nk melayan

    skang dak tu tatau mn pi
    ntah cmnolah idop dia ye hehe

    ReplyDelete
  3. masa sekolah dulu..saya adalah budak yg comot
    so..takde org nk ngorat
    huhuu..cian kan??
    hehehe ;P

    zaman sklh dulu..kat ipoh nie budak2 sekolah bainun biasanya akan couple ngan budak2 sklh star.kena ngorat ngan budak star..memang dah rasa seronok dunia!hahaaa..cinta monyet kan ;)

    ReplyDelete
  4. wah seronoknyer kne tackle wakakkkakakak gatal

    ReplyDelete
  5. hihi..tp case abg rafiqy kak tiqa yg ngorat dye..
    bwekk :P

    hihihihihi :D

    ReplyDelete
  6. Wahh kot tulis asna puye nie mmg seminggu xabis sis heheh sbb byk sgt xcidt gini hahaha =p

    ReplyDelete
  7. wawawa..
    akak kene ngorat ek~!!
    pewwwweeetttt~!!! hehehe...

    hoho.. ms zaman hingus dulu mmg slalu gak kene..
    nak2 ifa ni dancer sek..[time sek ren]..
    tp malas r layan..
    sbb sama2 bdak hingus..
    buang karan jek~!!
    hahahaha...

    ReplyDelete
  8. rama2 yg terpikat
    hurmm
    best jugak ek

    ReplyDelete
  9. aku perlu keberanian mengurat cam tu ;p

    ReplyDelete
  10. btol tu, tat u iez klu nak ngurat xgunakan kaedah sedemikian, hehe iez bese cmni:

    iez: Assalammualaikum.
    minah: wa'salam
    iez: hye, saye iez, gaji saye 1.2k je, xde kete xde motor saye p mane2 nek bas je, saye nak kwn dgn awak boleh?
    Minah: waa.btol ke? ok2 kite kapel trus!

    hohoho...

    ReplyDelete
  11. yg part last pkai t shirt ada name tu yg tatahannn..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)