Thursday, May 28, 2009

Kerja oOOHhh kerja...

Pagi-pagi hari setiap Isnin hingga Jumaat..
mesti pandangan pokok yang besar ini yang akan menjemput ku..
sangat besar... terase mahu ku panjat je pokok ni..
tapi perasaan malu amatlah menebal dalam diri...
ahaksss...


walaupun pokok besar ini mungkin tak kenal siapakah aku..
namun aku tahu bahawa pokok besar ni dah tua untuk fikirkan hal sekelilingnya...
minggu depan Isnin aku akan menyapamu lagi wahai pokok....

walaupun aku memang berat dan lemah semacam nak masuk dalam kawasan ini..
namun aku gagahi jua demi sesuap nasi... ^___^
tak mahu hidupku nanti makan pagi kais pagi, makan petang kais petang...
atau meminta sedekah sedikit nasi dari sesiapa..
walaupun kadangkala ada juga insan budiman yang sudi mahu belikan aku nasi lemak yang sedap setiap pagi...hee~

nilah kerja yang aku buat laju-laju dari tadi..
banyak kerja yang perlu disiapkan menjelang cuti panjang ku nanti..
envelope tingkap dah habis stok.. jadi untuk poskan surat pelajar ni..
kenalah aku tulis nama besar-besar kat atas sampul surat ni dengan pen hitam kabur dakwatnya (pen pun dah habis stok)..
lantaklah walau betape buruk sekalipun tulisanku...
surat ni tetap aku hantar!!!


Esok cuti.. tak dapat lah nak guling-guling kat blog kawan-kawan...
kakak atiqah akan merindui kamu semua...
InsyaAllah Isnin nanti kita akan jumpe lagi!!!


TAKE CARE EVERYBODY!!!

9 comments:

  1. ~siapakah agaknya insan budiman itu wahai cik Qa:D...

    hihi..sibuk je kan..

    ReplyDelete
  2. Pokok Itu sgt istimewa,sis rase ;)

    ReplyDelete
  3. wah..bercuti ya..
    selamat bercuti ya kak~

    BERGEMBIRA SOKMO~
    nti kongsi photo ok!

    ReplyDelete
  4. wahhh..
    manyak keje akak ek..
    akak cuti esok???
    rminya yg cuti esok...
    sbb adik akak kawen ke??
    hehehe...

    ReplyDelete
  5. Sis, mari2, sy tlg sis.
    ekekekekke

    take care.

    (^.^)

    ReplyDelete
  6. windu sm kam,,,ahaks..see u nex week

    ReplyDelete
  7. wah2...takutnya pokok tu...
    sy tak mau keje tempt kamu huhuhu

    sy jugak namo tulis alamat kat envelope tu coz sgt pnt..sy tak suka menulis coz tulisan sy tak lawa...miz fieza

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti

    umur pokok tu berapa ek?

    ReplyDelete
  9. da tuka ek nma kolej ..dulu ttc kan?

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)