Friday, February 20, 2009

tagged!

thanks to cik farie..
sudi bagi tagg ke saya... heheh~
1. List these rules on your blog
.2. Share 7 facts about yourself on your blog.
3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
4. Tag 7 people at the end of your post by leaving their namesas well as links to their blogs.
5. Link the person who tagged you
.6. Leave a comment foreach blogger you've tagged.
7 Facts about myself ...
.saya seorang yang sangat suke senyUm... huhu
. seorang yang pemalu
.seorang yang suka menangis
.sangat sensitip
.suke mengunjungi bank di waktu malam iaitu MID VALLEY..
.sukakan kedamaian
.seorang yang kadang-kadang gile.. terjerit kegembiraan secara tiba-tiba...
.saya akan mengosok mata apabila terase mengantuk... heheh
6 unspectacular quirks about me?
*seorang yang kasar sedikit... wat keje mesti nak cepat orang kata geyahhh!!
*saya seorang yang nakal juga kadang2...
*bila datang mOod malas nak bangun pun saya minta orang tarik tangan... uuhhh!
*saya seorang yang kelakar.. kadang2 wat lawak bodo gaks.. huhu
*orang cakap saya manja.. hee~
*orang tatau saya ni garang... kalau marah.. uhhh...
7 people i want to tag...
.......................
..................
..............
..........
.......
...
..
nobody.. :P

No comments:

Post a Comment

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)