Thursday, February 5, 2009

datang mu..

semangat datang pergi tiada diduga tiada dipinta
sedegup jantung ku sehembus nafas ku sekelip mataku aku perlukan.. semangat hidup
badan otak tiada kudrat
aku perlu kan semangat untuk aku hidup wlaupun hanya sekejap hanya seketika..
cinta gembira syukur utuh dalam hati..
manusia percaya pada ku aku telah cuba telah yakinkan bahawa aku kuat untuk kamu semua
bersamamu.. aku hidup.. kamulaah.. semangat ku..
nota: huhu hebatkah aku untuk berpuitis.. tidak sama sekali... sepantas tangan menaip ia datang sedikit ilham mane? ntah aku tiada tahu dimana datangnye...

5 comments:

  1. nice... :)

    erm sis.. thanx ek.. 4 ur advices.. saayanggg sis!!! muah2!

    ReplyDelete
  2. ayat2 yg sungguh puitis dear..
    cayok2..

    he he eh...

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  3. yanie~
    puitis ke huhu cam tak kena je ayat ku itu,..

    ReplyDelete
  4. atiqah pandai berpuisi..hehe

    nani link lmbt sket yer atiqah..sini surver prob lor..hoho

    n be ur follower ;p

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)