Thursday, February 5, 2009

hari-hari ku

assalamualaikum...
setelah ku cuba berdiri untuk semangat ini.. aku tidak pasti samaada aku boleh... aku akan cuba berdiri sekuat kudrat yang ku miliki.. chewaaahhhh! (ayat bisa cair taik telinga punyee...)

ni adalah untuk Qistina.. selamat hari lahir dear..~ 5 Februari 2009 semoGa sihat selalu dan dilindungi Allah setiap masa amin..terima kasih sebab sudi jadi kawan saya.... love u...

k laah.. sebenarnuye banyak yang saya fikirkan.. terlalu banyak.. masa makan,tidur,mandi saya terganggu dengan perkara-perkara itu.. saya pun pelik kenapekah saya boleh biarkan diri saya dari terus memikirkan itu... ai ntahlaa... apekah itu? takpelaah abaikan kerana saya tidak mau ingat itu lagi... argghhhh eyakkkkk wachaaaa!!! pergiiii....!!

Photobucket

tapi sekarang saya da ok da.. heheh

ok!! lets start..

heehe okie laa saya sekarang pelik laa saya rase saya tak boleh jadi budak2 da... menyanyi2 menari-nari (itu lah kegemaran saya) Photobucket

ibu saya yang ingatkan saya awal tahun hari tu.. she said "kalong da 25 tahun" tak bole buli adik2 kena banyak beralah, kena matang berfikir, tak boleh merajuk2 da... takleh menjerit2 dalam uma kena kawal diri.. (fyi, saya suke menjerit kegembiraan bile dirumah.. ntah tatau nape :P?

adakah saya sudah tua (dewasa) iye! saya da 25 tahun okie,...saya kena terima.. dan saya kena berubah.. untuk belajar sesuatu yang dewasa dan kena terima sume cerita-cerita orang besar (boleh masok campur urusan orang tua) huhu~ tapi saya tak pandai...

saya tak tahu macamner nak jadi dewasa.. heheh.. diam.lemah lembut bile cakap.jadi cam ibu2 tu. pandai masak. alahai susahnye... tapi kan semua tu akan datang naturally??

atau saya kena belajar untuk jadi dewasa? erm.. angka 25 itu begitu mempengaruhi saya yang masih kebudak-budakan ini (manje2 alah)... :p tapi saya malas laa nak fikir heheh..bole x?

nak tahu sabtu hari itu.. sedang saya menOnton drama 'platun satria' saya terima panggilan dari akak serumah saya 'kak syidah' dan dea bagitau kat saya.. adekah mak yang (perantara kepada tuan rumah sewa saya) dea bawa sedara dea masuk uma kitorang.. (dea ade kunci spare).. kak syidah balik je uma terkezuuut melihat 2 orang pakcik yang sedang lepak kat depan sambil pegang remOte astro kitorang...dan yang paling tak bole terima dea smoking dalam uma kitorang!!! sangat tidak sopan.. ape mak yang nie suke2 dea je bawa masuk sedara dea dalam uma kami kan ke kami da sewa rumah tu so dea takde hak nak angkut sedara mare dea menumpang uma kitorang.. seb baek kak syidah balik cepat dan bagitau kami semua..~ hiss..

"makyang kalau buat lagi tiqah hantar makyang masuk mahkamah.. anda mau?"

tak moh jangan wat lagi!!! paham!! ciiiss geram aku...

heheh da tanak marah2 nanti pengsan lagi huhu~ saya kekurangan darah kata doktor.. saya kena makan ubat berwarna oren...sangat tidak sedap walaupun dinikmati bersama oreo dan susu cokelat... :P

k lah.. thanks fer reading okie.. jumpe nanti.. daaaa...

11 comments:

  1. happy birthday qis...
    baru wish kat blog dia td

    he he he

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete
  2. alalala~~
    sweetnye hadiah bday tuh..!!
    nyummy~~~~
    kam0 jgn pk sgt hal2 yg menyerabutkan tuh...
    dirimu bgitu berharga bg sese0rang...
    hnya pk tu je...
    lg hepy idup kam0 nnti...
    :)

    ReplyDelete
  3. to cerry berry~
    thanks dear...
    heheh..
    yup... im heppY dear...
    pray fer oUr happIness k..?
    take care

    ReplyDelete
  4. tq! coz slalu jenguk2 blog kte..
    haha!! wpun dlm tu, story merapu2.. :P

    ReplyDelete
  5. mak yang.. mak yang. saman je mak yang tu heee..

    ReplyDelete
  6. i'll always pray f0r ur happiness sys~~
    make ur life full 0f ur smiley faces..
    take care t0o sweetie sys~~
    :)

    ReplyDelete
  7. happy birthday Qis!

    btw,ubat warna oren cm pnah mkn je..
    mmg tak sdap.
    bluwekk!
    hee

    apa2 pun,take extra care of urself k!!!!

    ReplyDelete
  8. Huooo sesuka hati mak bapak dia jer masuk umah org.. sis tukar la kunci umah. Bahaya la.. buat yea dorg masuk tghmalam n wat sesuatu y di luar jgankaan mcm ne..

    sediakan payung n perahu sebelum hujan dan banjir yea
    =)

    ReplyDelete
  9. dearie marmar~
    tulaaa kuang asam tol laa itu orang tue...

    dearie cerry berry~
    thanks dear!!!a million thanks!!

    dearie ajwin~
    tak sedap kan... huhu~
    thanks u tooo okie...

    dearie asna~
    betul3.. akan aku sediakan dear...
    tulaa... merekaa harus dipersalahkan!!

    ReplyDelete
  10. huhu rmi wish beday qis...

    uik, bt kunci baru la..suke ati jek masuk2 umah org..

    ReplyDelete
  11. thx atiQah hohoohoho apynye qis!! wah bahye lorhh situasi kamu..bttr cpt kasi tukar lorhhh huhuhuhu takutt..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)