Thursday, February 12, 2009

AWARD

HI..
sAya ingin mengucapkan bebanyak terima kasih kepada cik cerry berry
kerana sudi beri saya award yang comel ini...
hehe..~

5 sebab kenape nak jadi follower cik cerry ye..

okie,,,

pertama

sebab suke baca blog cik cerry yang kandungannya romantik sweet :P

kedua

sebab saje nak tambah follower cik berry huhu

ketiga

saya nak tambah kawan-kawan blog.. dan cik cerry suke kawan ngan saya kn..?kn? :p

keempat

suke dengan blog dea yang comel dan menarik..ada gambo banyak hehe..

kelima

sebab suke melihat pengalaman orang lain... berkongsi cerita suka duka...

hi cik cerryberry hehe saya da tepek kan di blog ni..

thanks tau... heheh

1 comment:

  1. yg pertama,
    thanks c0z sudi tepek awardku tuh..hehe

    yg kedua,
    ku pn suke nk knl2 ngan kam0..c0z kam0 sgt sweet..muke pn cam caring jek..hehe..[sile jgn kembang yek..]

    yg ketiga,
    ku pn suke jejalan kat sni..r0nda2 hirup udara nyaman..nyummy..[pe yg ku merepek nih..??]

    yg keempat,
    h0pe we'll keep in t0uch :)

    yg kelima,
    ku cayang sama kam0~~~~
    (^_^)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)