Friday, February 27, 2009

JAMUAN EDUCATION UNIT..

ASSALAMUALAIKUM~
hi kawan-kawan...
pada 27 Februari 2009 (Jumaat)
bertempat di Dewan Kayangan MMC k.l
Jamuan meraikan perpisahan anggota yang akan berhenti, meraikan hari jadi dan meraikan
pelajar praktikal baru 2009... hehee.. dan ini adalah perjumpaan terakhir bagi unit Education MMC K.L kerana selepas ini MMc (Multimedia College) akan diambilalih oleh pengurusan MMU (Multimedia University)..
saya sangat hepi kerana selepas ini saya akan mendapat job baru.. huuu..~ sebab saya tak ikot MmU... haa.. saya suke sebab takNak berurusan dengan pelajar lagi... tak suke!! tak suke!!
heheh saksikan pIc-pIc yang saya amek ni... mengGunakan motorolaa.. huuu~~ sangat tidak berkualiti okie... :P
TULAA... menunya... chicken chop yang bolleeee laaa... heee

ni saya suke ade cupcakes yang cute sangat.. hee sempat ku culik sebarang dua... empat.. :P yang pakai songkok tU my bosss... n pakai spek tu principal of Education... (En.Mokhtar)

k laahhh.. kawan-kawan...saya nak balik melaka... daaa...diii...duuu...

babai.. "p

5 comments:

  1. eee...
    geram nye ngok cup cake 2..
    mau!! mau!!
    hahaa..

    *x de kje ksg tok cik jannah ke??
    heeee~

    ReplyDelete
  2. wahh lepas ni Edu MMC under MMU yer? hmm..pasni office ko kat mana tiqah?

    ReplyDelete
  3. dearie cik jannah~
    cute sangat dear.. heehe.. cik jannah suke.. tapi tak bape sedap sangat cute je lebay.. huuu~ keje kosong? heheh if ade kiter inform u okie..?


    hi husni~
    haah.. aku masuk training ah.. hee..~ aku tak sabar gler nak blah ni..

    ReplyDelete
  4. keje ko mkn je.. mkn x ajak aku lak tu.. huahuahuahua

    ReplyDelete
  5. weiiitt.. makan ar best.. leh tambah lemak.. huhu

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)