Tuesday, September 29, 2009

mengada-ngada je nak letak gambar sendiri.. huhuu

hai semua!!!


buat ape tu..? saya kebosanan di pejabat nieh.. dengan berbekalkan sebuah laptop saya menghabiskan masa saya dipejabat ini.. makan gaji buta je laa bulan ni nampaknye..memang takde keje langsung... owh ye!! hari tu rafiqy baca belog saya.. hee~ then dia baca pulak pasal kejadian malu besar saya tu.. dia complaint la dia cakap takkan itu pun nak publish dalam belog malu laa.. hehe sambil dia tergelak sipu bahasa.. saya terfikir nak delete je entry tu.. tapi ntah kerna dah terlalu rapat dengan belog ni semuanye nak share kan.. heheh nak kate macamner lagi.. nasib baik pembaca belog saya ni tak ramai.. alahai sangat bosan nye laa.. nak update belog pulak tatau ape ceritanye... kamera abes bateri,. tak sempat nak charge,. erm.. takpe2 tunggu kedatangan idea hah ni k.. nanti-nanti saya update yee...






7 comments:

  1. slmt hari raya qah.. maaf zahir batin yer..

    ReplyDelete
  2. saya pon terjadi begitu...hahaa...hb kate kene ke cerit itu dan ini...

    ReplyDelete
  3. hee, tu la, bile rase ingin dikongsi..kadang2 tak dpt tahan samada harus di post atau tidak :) janji tak memudaratkan, udahla kan? ;)

    ReplyDelete
  4. takper..
    kak tiqah cantik...
    nak tarok byk2 pon tkper..
    mia ske tgok..
    ader pakai ilmu pape ker..
    nak tau2..huhu..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)