Wednesday, September 30, 2009

Hal kecil je tu kan..? tapi harus ke..

Assalamualaikum...






friendss...




Nak kawen ni makin sensitif lak jiwa kami berdua.. usik sikit merajuk bawa diri.. alahai entahlah.. nasib baik masih terkawal lagi..hormon tak stabil kooott.. alkisahnye semalam mohd rafiqy abd.rahman jemput saya balik keje.. lame saya tunggu dia kat plaza pantai tu... tapi dah bese dah menunggu ni.. then mohd rafiqy abd.rahman nak tengok wayang.. tapi tak cakap pun cerita ape kan..? saya happy laa sebab dah lame juga tak tengok wayang ni..walaupun masa tu saya rase cam tak sihat laa sakit kepale je.. tapi saya dah set dah nak tengok ugly truth ok.. setibanye kami di mid valley megamall [saje je nak letak name penuh..] kami terus ke kaunter tiket nasib baik orang tak ramai.. masa sesi pemilihan cerita ape nak tengok kami cam berebut laa.. saya nak tengok ugly truth manekala mohd rafiqy abd. rahman pula nak tengok G. force.. tapi saya kan mane nak mengalah.. [saje je] terus stick with my choice.. lepas tu mohd rafiqy abd. rahman macam tarik muka pulak sebab dia excited nak tengok G.force.. saya dah rase lain dah kesian pulak tau.. bila sampai kat kaunter lame juga kami memilih.. saya tanye dia nak tengok cerite ape dia cakap ikut saya je.. tapi muka cam tak rela je huhuu..~ lepas tu saya mengalah laa kan.. dah pun dia yang belanje so haruslah ikut pilihan dia ye tak..? tapi mohd rafiqy abd. rahman masih cam takde mood je.. saya cakap saya nak pi toilet pun dia taknak temankan.. sampai begitu sekali keras hati rafiqy.. jadi saya pergilah ke tandas keseorangan.. dah laa kepale ni sakit kaki pakai kasut tutup pi kerja tu sebab selipar saya takde dalam kereta.. lepas tu saya pulak terus hilang mood.. heheh masa on the way nak ke GSC saya nampak rafiqy turun escalator kononnye nak pi ke saya.. heheh cari pulak kita kan.. saya terus cakap dengan dia saya nak balik takde mood da.. huhuu saje je berlakon sikit ok.. rafiqy try nak pujuk saya laa.. saya buat deekk je.. sampai laa dalam hall pun saya still buat cam saya takde mood.. tapi oleh kerana G.force bessttt finally kami baik juga.. heheh terus makan mc.d sebab nak kumpul gelas 7 kaler tu.. tulaa kan.. nak kawen ni kadang-kadang jiwa cepat tersentap pulakss.. salah sikit pun tak boleh.. ade jee laa.. harap bersabar laaaa...







18 comments:

  1. biasalah kak dugaan org bertunang...jgn kata akak,liyana nih pun cepat sensitip gak...kalo dah takde mood tuh,rasa nak hangin 1 badan jerk...=p

    ReplyDelete
  2. mmg cmtu ke kak kalo org bertunang??pasni nak tnya asna pulak la..huhuh

    ReplyDelete
  3. aloaloaloalololo
    manje yea sis nie..

    Mungkin en.rafiq xperasan betapa mnje yea sis di sisi dia nanti hehe =)

    ReplyDelete
  4. >> alalalalal...majuk2 manjer....

    hehehehe

    ReplyDelete
  5. buat lawak la kak tiQah ni hehehhe alahai bile nk ketemu leh lunch sesama hiks!

    ReplyDelete
  6. sabar ek time bertunang memang banyak dugaan..
    kena banyak bertolak ansur :)

    ReplyDelete
  7. heh semalam pon aku gi mid dgn syela and member kitorang..makan mekdi lagi..
    tak nampak lak ko kat bus stop kat lrt kerinchi tuh..

    ReplyDelete
  8. ye lar tiqah...makin dekat nih makin sensitif sket jiwa lara neh kan...

    ReplyDelete
  9. shomel je gduh2 manja ni..i baru ada 1 gelas tu..pink color..:p

    ReplyDelete
  10. dearie liyanaroxx~
    itulah. nasib baik tak berpanjangan ye tak..? huhuu

    dearie violetless~
    begitulaa macam-macam adee..

    dearie asna~
    manje-manje sikit je huhuu

    dearie yanie~
    itulaa nyampah i..

    dearie Qis~
    heheh marilah qis.. akak tatau qis kat mane..? esok nak tak..? huhuu

    dearie ladymilk~
    betul tu dear.. perlu sangat kan..

    dearie arabella~
    aku tak tunggu kat busstop tu kat tempat lain.. tulaa nape laa aku tak nampak korang kan.. next time bagitahu laa senang kalau aku majuk ngan rafiqy aku lepak ngan korang je.. ahakk~

    ReplyDelete
  11. hehe...seb baik due2 xmerajuk trus..
    saya dgn die,pernah merajuk2 manje cm atiqah..tp end up trus gadoh besar..
    hal ecik je pun..
    bayangkan,kitorang baru masuk times sq 10 minit,saya merajuk trus kate jomla balik.xde mood..
    die mrah,trus balik gak..so kitorang balik trus.

    bile pk2 blik,alahai hahaha stupidnye saye.

    ReplyDelete
  12. hehe..
    pandai abg rafigy pujuk ek..
    mst die kene pujuk gak..
    klu x..burn tiket wayang tuh..hik2..

    ReplyDelete
  13. ooo jahat dera bro rafiqy...nader2 tau sis nih...hihihihi =P nk pujoklh tu

    ReplyDelete
  14. mcm2...huuhu~~

    gado2 mnje gituw~ =)


    ^SyASyA^

    ReplyDelete
  15. perasaan lumrah utk kaum kita qah,gado2 manje ;)

    ReplyDelete
  16. kAk tiQah : Qis kat menara ler hehhehhe acc managmnt hiks!anytime leh jmpe :) 15hb open house TM kn..

    ReplyDelete
  17. heehe mmg byk dugaan da nk dkt kawen ni. kena byk2 sabarla.salah sorg kena mngalah. xbole dua2 keras kepala k =)

    ReplyDelete
  18. ok, i know what happen at that day...haha. dear, gaduh2 nie best sbb lps tu mkn rapat, bisala tue...cumenya nk kahwin ni maybe stress ckit

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)