Wednesday, September 9, 2009

Biskut Semperit

hi fellas~
sape suke makan biskut semperit? angkat tangan tutup ketiakkk!!
heheheh last week saya buat biskut ni seorang diri..ibu saya baca majalah, mia layan tenet, adik lelaki main game manakala ayah pulak keluar..[sabar je laa..]



dapat laa 2 bekas kan.. tapi adik saya telah main magic kat biskut saya dari 2 balang tinggal sebalang je.. itu yang saya maksud kan magic.. T_T tu laa bab yang malas saya nak hadapi bile gigih buat biskut tapi hasilnye.. ahhh!! minggu ni ingat nak buat lagi.. tambah dengan kueh sarang semut.. kegemaran dik asna cute kita.. hee~ saya taktahu ade ke yang sudi bantu saya.. tapi kali ini sebelum misi bermula saya perlu sediakan bilik rahsia untuk simpan biskut raye saya ni.. kalau tak ahli sihir dirumah saya akan men'disappear' kan kesemua biskut saya ni.. heheheh




rafiqy suke makan biskut saya ni.. dia rase seketul nak lagi berketul-ketul.. bangga*


18 comments:

  1. akak!!!yana suka biskut samperit!!!favourite ok????yummy!!!

    ReplyDelete
  2. wahhh rajinyaa kamu..
    saya pon ada buat kuih last week.. ada 3 jenis.. tp x ambik gambar pon..ekekek.

    i like semperit..

    ReplyDelete
  3. hehe..ifa pn suke akak..
    klu akak ifa blk awl..mst dorang rebut2 nk buat kuih nih..
    tp thn ni xde lorhh..
    sume blk nk dkt raya :(

    ReplyDelete
  4. huaaaaa kuih sarang semuttt!!
    sis nakkkkk resepi hehehe
    nak simpan tuk raya tahun depan heheh =))

    Pleaseeee~~~ nanti wat n3 pasal resepi sarang semut yea =))

    ReplyDelete
  5. ermmmm..
    ske2...
    nak resepi....
    ngeeeee....:)

    ReplyDelete
  6. last wikk baru aku tolong mak aku wat..huhu

    ReplyDelete
  7. wahhh comelnye kuih.slalu warne yellow..=)

    ReplyDelete
  8. pandainye qah bt kuih erk.. kenala bg mar skit nie.. heheh..

    anyway, dh baca ke berita harian.. slm mar kuar tau!!

    ReplyDelete
  9. huhu.warna cute ar..xsangka semperit boleh vogue camtuh

    ReplyDelete
  10. wow pndainye..i x pndai buat kuih ni. hehehe..cntek kuih tu. ade kaler aqua lagi hehe

    ReplyDelete
  11. pandainya akak bt...fuh ngntuk arini sbb semalam maraton blog akak sampai ke pgi..best lak bc post2 akak yg lepas...

    ReplyDelete
  12. waaa..hebatnye...boleh jd menantu kesaygn mak mentua ni nanti

    ReplyDelete
  13. nampak sedap tapi name tak sedap.
    semperit macam sembelit.haha

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)