Friday, September 18, 2009

aku 'kemaluan' besar...

hi semua..





Kadang-kadang kan kita tak sedar akan ape yang kita buat tu buat orang gelak dan kita malu besar.. hahahah lagi-lagi depan orang kita suke ke admirer ke.. sure malu bangattt..on nooo!! sampai tak tahu nak letak muka kat mane la kan.. adoyai...wat saspen je..





Macam-macam cerita kalau nak cerita pasal kes malu ni.. tapi saya ade cerita juga.. macamnie.. hari tu rafiqy tido rumah saya.. dan seperti biasa saya kenalah pakai elok-elok kan anak dara kena jaga imej didepan orang bujang.. huhu tak gitu..? takleh dok suka hati je pakai kalau takde tetamu takpe korang pun nak pakai ape kan... rumah korang uhuhuuuu..~ so saya pun pakai laa track suit n tshirt.. saya ni mmg takde sangat track suit kat uma.. so dok menyelongkar laa mane yang ade kan... so hasil selongkaran dapat lah jumpe satu tanpe ragu-ragu saya pun sarung jelaa.. then keluar buat air untuk suffer.. dok hidang-hidang air tetibe je rafiqy senyum-senyum ala manis-manis gitu kan.. sya pun terdetik dihati.. comel sangat ke saya ni sampai rafiqy pandang senyum-senyum manje kan.. ahahksss... saya pun senyum balik.. pas minum-minum saya masuk bilik nak tido kan... tetibe dapat sms dari rafiqy.. dia cakap lawa seluar saya.. saya cakap laa lawa ke? dia cakap haah lawa sangat.. saya cakap balik mane ade lawa tu seluar buruk laa.. then rafiqy cakap lawa siap ade lubang kat belakang.. saya cakap lagi,, huh lobang?!!! oh tidakkkk!!! adakah..??






So hope korang paham laa sendiri-sendiri k.. saya dah malu besar dengan rafiqy ni..walaupun lubang tak bape nak besar sangat tapi faham-faham laa kan.. so lain kali jangan membontotkan tetamu masa nak tuang air yee...secara tak langsung diorang mesti terpandang juga..yerlaa rafiqy yang datang saya kenalah tuang kan air tapi kalau tetamu tak kenal or sedare mare ke ibu saya yang layan saya bawakan air je..tapi tak sangka pulak kan.. huhuu amatlah tidak sopann kan?kan..? sampai sekarang rafiqy dok senyum-senyum bile teringat..cisss malu laa saya.. nasib baik tunang den sendiri nak jadi bakal suami kan.. kalau tidak al-maklumnye mmg tak jumpe-jumpe lagi dah lepas ni.. huhuuu~






K laa korang dah tahu ni senyap-senyap sudaahhh yee.. masing-masing pernah melalui nye kan.. kisah dimalukan kan dan termalukan ye tak.. so keep it as your own scret... hee~ nak share kenangan memalukan yang sweet-sweet je muleh yee.. huahuaaa....





daaa semuaaaa~~




16 comments:

  1. Opss.. termalu sis hehe
    Nasib baik En.rafiq jenis bukan suke ketawa besar2 hehe

    klau x.. mau dia heboh 1 umah hahah =p

    ReplyDelete
  2. mak aii tajuk tak boleh blah taw tqah..

    hahhahah kelakar la wei.rezeki rafiqy la tue..ahakss

    ReplyDelete
  3. hehehe malunyeeee .x dpt imagine ;p

    ReplyDelete
  4. hahaaa..malu maluuu!

    btw, selamat hari raya ya atiqah dan family..

    ReplyDelete
  5. besarnya kemaaluan :) hahahaha
    selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  6. haha...tiqah,malunye...
    hehehe....siap rase cute tu...

    ReplyDelete
  7. kak!!!!! malu giler kak..mane la nk letak muka kn...kihkihkih..mesti merah giler muke akak time bce msg tu kn..hehehe

    ReplyDelete
  8. ihiks,
    camne akak tak perasan nie.

    btw, selamat hari raya kak.

    :)

    ReplyDelete
  9. NAK CERITA pasal pekara yg memalukan yg pernah berlaku dlm hidupku mmg ade hihi,jd kelakar bile terkenang blk.pd suatu hari pia pg psr mlm dgn adik dan sepupu,sampai kat 1 gerai kebab pia nak beli pas tu org kedai ckp kebab dah hbs.ingtkan kat sebelah pia sepupu pia,kite pon berseloroh la buat suara garau nak gurau2 dgn dia.siap buat aksi angkat2 tgn sume pia ckp "KEBAB AYM XDE" kuat2 dgn org sebelah yg pia ingtkan sepupu tu.rupe2 nya org lain daaa lelaki pulak tu,dia terkejut la tiba2 ade org ckp mcm tu dgn dia maluuuunyaaa uaaa.hampeh btl sepupu dia dah pg gerai sebelah ingtkan tu dia.sampai sekarang bile lalu kat kgerai kebab tu teringt psl peristiwa "HITAM" itu haha.Panjangnya komen huhu

    ReplyDelete
  10. hehe...nasib baik tunang sendiri...xde la malu sesgt kan?

    sy pon pnh kene..tp masa tu tga main futsal..tbe2 ade kwn tegur suar koyak kat bon*&^...dush!!! trus kluar xmaen dah,...hehe...n sluar tu pon tros slmt masuk ke dlm tong smph bila dh smp uamh..

    ReplyDelete
  11. waaa..malu2..hehe..xpela skali skala..nnti dh kawen lg byk benda2 malu ni kan jd... :) ..

    ReplyDelete
  12. oooHhh tidak...!!!
    saya yang baca nie tp muka saya yang merah....
    caner..........
    huhuhu..
    malu2....
    takper2 bakal suami...:)

    ReplyDelete
  13. hee oo ooo ooo nampak ape yek? :P
    takpe, bukan nya sengaja kan hehe.

    neway, salam aidilfitri buat tiqah sekeluarga. semoga raya nanti,bertambah2 gembira dan kberkatan ye.

    ReplyDelete
  14. hehehehe...
    kelakar la akak nih..
    nsb bek abg rafigy jek yg tgk..
    bakal suami..kire okla tuh..hik2..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)