Friday, September 18, 2009

Black Canyon Setiawangsa...

salam everyone~



Selasa hari tu saya dan kawan-kawan berbuke diluar buat kali keduanye.. dan kali ini di black canyon setiawangsa pulak... hee~ yang terkenal dengan steak nye tu.. 8 orang semua termasuk rafiqy.. ini kire last day saya dengan diorang kat jalan semarak laa... gambar tak dapat amek gambar semua sebab saya nak cepat ke pkns shah alam... so ni je beberapa gambar buat kenangan.. tak silap diorang ni ade amek gambar lagi lepas saya n rafiqy dah balik alalalal sedih gambar saya tak de.. takpe..takpe...





see! rafiqy new hair!! hehe beza mmg berbeza.. ade rambut sekarang tadaakk rambut...


my friend.. kak farah [gambar atas] min n nana.. manakala fiza, lia n hawa sedang gigih membeli belah.. hehehe sayang diriku tak bole nak join..:D


Black canyon steak.. hee~ sedap tapi kena tambah sos cili laa baru ummmppphh!!





k laa nanti jangan lupe mencuba ye banyak menu disana yang best.. paling besttt aiskrim kat sane.. minuman pun banyak pilihan.. cuba yee.. babaiii semua!!!





1 comment:

  1. sayang pia xpenah pergi kat sini
    menarik la,thanks for the info XOXO

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)