Followers

do cOme again :D

Tuesday, August 4, 2009

tagg~

Dah lame rasenye saya tak dapat tag..
heheh thanks to berry dan kai [sape baca blog kai bole amek juga tag ni ek..]


Ok jawab berry punya tag dulu k...

1. Nak tau sangat nama singkatan korang, umo dan dok mana???
tiqah, qah dan kak long... 24 thn 2 bulan.. hee~ melaka...

2.Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih???biasa kol berapa?? lama tak??
Isnin sampai jumaat je... pagi sampai petang... taklah lama keje kena buat jugaa... :D

3.Bila dah on kat Blog...apa yg korang buat ek???
publish komen [kalau ade], baca blog kawan n leave comment...

4.Penah tak sedang asik melayan intenet ni...korang telah abaikan sesuatu....???
pernah...

5. Macamana cara korang masak maggie ek???
meggi? masak air panas masuk laa.. campur ngan sayur, cili n telur...

6. hubby korang tau tak korang ada blog ni....penah tak hubby korang baca blog korang????
habib saya tau.. hee~ pernah...



dan lepas tu tag dari kai pulakss...


Senaraikan perbelanjaan wajib anda?
1. Sewa rumah..
2. Simpanan tetap..
3. Ibu..

Senaraikan perbelanjaan yang lain?
1. belanja seharian dan barangan peribadi

Senaraikan perbelanjaan yang tidak dirancang?
1. beli barang untuk diri sendiri dikala sale menjelma di sana sini...

Berapakah jumlah perbelanjaan anda sebulan?
tak banyak rm500 sahaja.. hee~

Apakah kesimpulan anda?
terima kasih habib, banyak tolong b.. topup kan b.. bawa b pi jalan-jalan dan belanje b makan...



Sesiapa nak amek tagg sila la k...

No comments:

Post a Comment

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)