Tuesday, August 18, 2009

Port Dickson

dearie all my lovely friends...
erm.. saya dapat rasekan yang belog saya ni bermasalah.. anda semua ade masalah tak masa nak view belog saya.. sebab saya rase saya dah tak terima komen dari anda semua sudah hampir 4 hari.. tu yang saya fikir anda semua tak dapat view belog saya dengan jayanya... kalau ade pape masalah berkenaan itu sila shout kat chatbox saya k... erm... tapi jangan risau saya dapat baca dan jenguk belog kamu semua dan sempat komen mengomen..
[tetibe rase cam tak wujud pulak dalam alam belog nie huhuuu]




K lah nak update.. last saturday kami sekeluarga ke PD mulanye memang plan nak berkelah.. tapi tak plan pun nak ke PD memandangkan kami bertolak dari rumah pun da kol 2.00 petang.. dan nak dijadikan cerita masa sedang membeli buah mata kucing ibu pulak tetibe ajak nak pi PD..stay kat sri intan [resort TM] then saya cakap okie je.. terus dia call n ade bilik kosong.. tapi adik semua taknak bermalam sebab yerlaa hal tak plan macam-macam tak bawa.. charger phone la laptop laa baju laaa semua laa... so terpaksa lah balik malam tu juga... which is tak bessttt yee... ngah sedap-sedap lepak then dah kena check out.. tak worth it langsung.. duit RM110 untuk satu malam bazir je.. hehe tapi takpelah bukan saya yang keluar duit pon :D


kalau pi PD kat sini laa kitorang pin takde tempat lain.. walaupun sekarang kualiti bilik kat TM resort ni makin kurang je.. takpe yang penting kawasan strategik tu.. hehe korang tengok gambar je k... [hopefully jelas laa gambar yang saya tangkap ni kan.. heheh]




" masa ni teringat kat adik ku Ina, yang telah menjadi milik haffiz.. dia kat johor.. dan waktu kami sekeluarga bercuti ni saya janggal dan kekok sebab Ina takde.. erm..dalam kereta ibu menangis teringatkan Ina.. kami adik beradik pun sedih tengok ibu nangis.. ayah cakap dulu kat sit belakang kami bertiga yang duduk.. me, ina n mia [anak perempuan ayah] tapi kini adik lelaki pulak duduk saya n mia duduk di kerusi hadapan..erm.. kalau sebelum ini Ina ade kemana saje kami sekeluarga pergi, tapi sekarang dia takde... rase pelik dan kami sekeluarga masih belum menerima perubahan itu.. Penghijrahan Ina adalah perubahan besar dalam keluarga kami.. kami memang keluarga rapat tapi ape boleh buat...dia dah berkahwin dan perlu ikut suaminya.. erm...kami cuba biase kan diri..."


swimming pool.. destinasi pertama lepas check in.. i loikee!! dekat sangat dengan laut.. kat belakang resort je... masa ni saya dah puas berenang ke laut n pool.. heheh sampai lebam tangan laa.. our room... waktu senja ni ade pulak orang main bot..tengok dari atas je.. adik lelaki sulung.. saya yang kegelapan.. T_T huh baru terang sikit... ^__^ peace peoplee!!


ahli keluarga yang lain enggan gambarnye disiarkan
-harap maklum-
kuang..kuang..kuang...

6 comments:

  1. ohhh..
    patutla xde update pn kat dashboard ifa..
    kdng2 blogspot mmg jd camtuh...

    bestnyeee mkn angin kat tepi pantai!!!
    ifa suke sgt2 g pantai.. :)

    ReplyDelete
  2. yeker? tuLA akak nak jadi bengang da ni.. seb baek leh sabar lagi..
    heheheh erm.. patutlaa takde yang komen.. huhuuuu...

    ReplyDelete
  3. blogspot masalah ar yana rasa kak...sbb ptg semalam tetiba list blog yang yana follow sume HILANG!!!!panik jap...then try sign out,log in balik BARU ada..pastuh pagi nih bg saya pun HILANG!!!!huwwaaaaa!!!=(

    ReplyDelete
  4. wahhh...pi bercuti sefamily ea. lawa la resort tuh. mendamaikan :)

    ReplyDelete
  5. wah bestnya gi PD,tp ade kisah sedey yer adik dah jd milik org :(,ye la kena biasakan diri.nanti plan dgn mereka sekali

    ERM pengomen qah ckp blog qah kena malware btl ke?

    ReplyDelete
  6. pe2 hal TM resort tetep di hati.. aku nk g sekali.. ingt nk g lagi..huahuahuahauahua

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)