Tuesday, August 4, 2009

rindu

Nama saya Nor Atiqah Adnan...
saya gemuk dan hitam.. ooohhh tidakk!! saya cantik.. ^__^ [ye saya memang perasan]
saya suka makan kerang rebus sebab tu saya senyum macam kerang busukkk... :B
sebenarnye saya rindukan kawan-kawan saya laaa...
saya nak jalan-jalan tengok wayang dan shopping dengan semua kawan-kawan saya...
entah kenape saya rindu sangat...!!!!
kesian kan saya...??

Ini pulak min.. dia kelakar dan comel...
saya tak tahu bila tengok muka dia saya nak gelak besar-besar...
dia suka senyum... lepas ni saya nak setkan jam untuk tengok selama mana dia boleh senyum,...

muka saya bukan macham saya tengah gelak kan...
wennggg la saya ni...

lagi sekali dengan min..
masa ini kitorang tengah main kat tengah jalan...

Ini pulak fiza... dia kawan saya yang comel..
suare dia sangat kecik dan comel... rase macam nak record suare dia untuk ringtones henfon saya ni.. dia ni suke wat kelakar sampai saya gelak macam tulang rusuk saya nak keluarr je.. lol~...itu muka saya annoying betul..!!! nasib baik fiza comel ade kat sebelah... heheh

saya susah nak bawa kawan saya jalan-jalan sebab saya tak pandai bawa bus...
kalau lah saya pandai..
aii.... mesti saya bawakan semua kawan-kawan saya jalan-jalan...

13 comments:

  1. nak gelak gak tgk muka min...

    ReplyDelete
  2. heheheh....=)) cmni je muka sy pas bca blog akak nih..heheh

    ReplyDelete
  3. ni sah2 tak rindu cik yanie kan

    heheheeh

    ReplyDelete
  4. dearie M.K
    tula kan.. dia kelakar..

    dearie violetless~
    hehe yeker? comelnyeee...

    dearie zuris~
    comel ke.. cam kelakar je kan..hukhuk

    dearie yanie~
    rinduuuuuu!!!! laaa....

    dearie Pia~
    yerp.. sangat rinduu

    ReplyDelete
  5. Wow!!!
    asna tau kat mne tempt mkn nie tau hehehe =))

    ;)) sis biler nak jumpe nie???
    adoiii!! smpi termimpi2 tau asna jumpe sis. hehe =)) tp jumpe kan time sis ngah dudk jer.. tak bagun2 mybe sbb asna biasa tgk gmbr sis muke jer kot..

    tue yg nmpk mcm tue jer dlm mimpi hehehe =))

    ReplyDelete
  6. heheheh
    saya pun nak kawan dengan awak juga laa dear

    dpt jlan2..;)
    hehehe

    ReplyDelete
  7. hehe..
    comey la akak ngan kwn2 akak tuh..
    adeyhh..akak wat muke comey camtuh..
    kang abg rafigy pegi cubit pipi akak kang!
    hehehe...

    ReplyDelete
  8. lalalala..nak pi jenjalan..nak ikut..eheheh

    ReplyDelete
  9. dearie asna~
    sampai mimpikan akak ke..?
    alaa akak pun nak jumpe asna..
    heheheh :D
    nanti kita jumpe tau..
    masa tu kita bergamba sakan sesame k..

    dearie meiz sha~
    nak ikut jom heheh

    dearie ifa~
    hehe kawan-kawan akak mmg comel belaka... ifa pun comel..

    dearie naniey~
    jom nanti akak bawa bus tau..

    ReplyDelete
  10. chOmey lar tiqah...maner ader bughoknyer...so sweetttt...jum jenjalan...^___^

    ReplyDelete
  11. tiqah oo tiqah. lama tak jenguk hehe

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)