Sunday, August 16, 2009

sesi makeup heheh

hi fellas~~ semua pun suke makeup kan..? hee~ saya pun suke tapi jarang sangat nak tepek kat muka..selalu yang jadi mangsa.. ibu n adik-adik..[termasuk adik lelaki] huahua.. Ini sesi saya solekkan mia.. hee jurusoleknye adalah saya sendiri.. heheh solekan personal sahaja boleh laa.... shading takde huhuuu..~~


al-kisahnye.. bosan sangat kat rumah mia yang sibuk main game Jin online..

saya : Mia meh sini jap.. [sambil tarik tangan mia]
mia: apasal ni kak long. ngegade laa mia ngah main game.. bla..blaa...
saya: heheh mia meh kaklong makeup kan...? heheh
mia: ala taknak laa ko makeup tak cantik cam badut nanti muka mia.. [ayat kejam tak kejam?]
saya: ala sampai hati ko.. ko lee satu-satunye adik pompuan kaklong yang ada tau [sedih]
mia: lemah tol laa! cepatlaa mia tak mandi lagi nie.. bazir makeup je..
saya: hehe takpe kalau cantik karang ko takyah laa basuh muka masa mandi..
mia: hahahahahahaahah cepatt laa!!!!!!!


so saya pun gigih makeup kan dia.. huhu sampai peluh sakan ni... heheh hasilnye mia tak mahu buang makeup ni huhu dia cakap cantik :D tapi basuh juga muka sebab da kena air.. hampeh!!


ni adalah hasilnye.. ahakss.. simple.. adik saya ni yang akan berkahwin sama saya nanti... [saje je nak bagitahu.. ^__^] saya suke solekan mata.. heheh ala ayunyee.. ahakss..pakai baju tido pun leh posing tau.. heheh hasil dari pemerhatian dan juri tak bertauliah [ibu n ayah] nak cantik kena pakai bulu mate palsu and eyeliner jenis liquid kot...


Lepas kejadian ni mia nak balik dah.. so ayah nak anta dia kat melaka sentral saya n ibu ikot sekali.. minggu ni makcik ni balik lagi.. heheheh ade laa kawan saya.. atleast pinggan mangkuk lepas buke n sahur puase ade laa tukang buatnye... hehehh


kami.. heheh~ mia nak comel je letak tangan kat dagu ahakss.. saya yang tak bape nak comel.. berlakon pun jadilaahhh.. hhehe


u olss nak tahu sabtu saya n keluarga ke Port Dickson. bercuti yang tak macam bercuti.. sebab dekat sangat heheheh tapi enjoy sangat....

7 comments:

  1. ada bakat. nice. mmg cantik hasilnya.

    ReplyDelete
  2. huhu berbakat sungguh dia..mana belajar .nanti boleh la make up kan i.:)

    ReplyDelete
  3. adik akak comeyla..
    die sebaya ifa ke ek???
    amek cos pe kak???

    wahhh..pasni akak leh r ajar ifa make up ek ek..
    hik2...

    ReplyDelete
  4. adik akak umO 23 kot.. heheh
    tahun 1987.. mane laa cantik ifa bese je...

    ReplyDelete
  5. lawa² :)
    zie x reti woo nk pakai eyeliner liquid...kompom comot aku buatkan...hahaha

    :P

    ReplyDelete
  6. eh kenape xde update kat dashboard saya uwaaa,ctk hsl make-up qah natural.
    kamoo comel tau,jgn ckp xbape nak tomei.

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)