Thursday, August 13, 2009

Isnin 10 Ogos 2009~kOnvokesyen ke-13 MMC~

Pada 10 Ogos adalah hari raptai penuh konvokesyen untuk pelajar Kolej Multimedia..< saya dan rakan-rakan selaku AJK graduan.. awal 7.30 pagi dah kena ade kat opis dan terus ke Multimedia universiti untuk pendaftaran para graduan dan sesi mengambil jubah... [bayangkan pukul 5.30 dah kena mangun.. argh mate bengkak menahan ngantuk babe!]




Masa ni mmg lah semangat sikit kan bese la first day di MMU.. jakun lak aku... heheh tapi bile dah lelame boring sangat kat sini... dengan panas...lapar laa rindu kan belog laaa.. tapi dah volunteer nak jadi AJK so tugas kena lah buat sebaiknye.. seikhlasnye.. baru dapat pahala.. kalau tak sia-sia je.. sebelum ini ade kOnvo tapi tak join so dis year punye kOnvo tergerak hati nak jOin.. rasenye ok lah walaupun AJK lain tak penat tapi saya penat saya tak kisah... yang penting hepi dan berbaloi.. heheheh


ni fiza dan hawa tersenyum.. heheh
sesi pendaftaran pelajar.. dalam bilik ni panas.. tsk~ T_T
peace!! crew...green adalah tema.. buku cenderamata... ni adalah bilik penempatan jubah pelajar...
dalam bilik ni sejuk ade aircond.. heheh kak fara hehe main cak..cak.. masa ini layan je gambar giler kami heheh.. bengkak kan mate..!! hee~ chomel.. kawan comolot huhuuu~ hee saya suke peace!! ^__^ Masa ini dalam van.. sesi mengangkut jubah lecturer dan VIP ke dewan.. kitorang dah macam sardin dah dalam ni.. saya dimana? saya disini!! berdiri k.. takde tempat dah nak labuhkan punggung kurr... ahakss~


Sampai je dewan tun canselor, lor.. indah khabar dari rupe.. huhu.. takde cantik dan indah mane pun.. lantai kayu ingat kan semua nye carpet.. tak pUn..


tengok laa... carpet merah tetap ade... semua nak pakai mask.. mencegah lebih baik dari merawat bukan..? ni En. Shariff boss saya... menyampaikan taklimat sikit... skrin besar harus ada.. kelasss gituu... gamelan.. heheh saya suke.. best giler rase cam nak menari je ok.... layan~~ nak menari tapi cover sikit.. tunjukk peace sajoo... ye saya akui mulut saya memang besar.. huhuu~ Sila jangan betulkan TV anda~ yang tak sangkanye saya dapat masuk bilik Siti Hasmah aka canselor MMU.. cantik sangat bah... sempat laa bergambar sakan... itu aku sukak bangatt bahh!!!!
kak fara mesti ade pose cute dea.. heheh
me n kak fara!!
fiza n kak farah.. [muka kak farah mesti ada nampak tak? heheh]
gambar ni credit kepada tuan punye belog ye...
pemenang sesi photoshoot musim ke-3 blog atiqahadnan disondol oleh;
Maizatul Farah Diba Noordin.. !!
Tuan punye belog harus ada...
fiza ala-ala manje gitu ahhh..!!
AJK graduan.. heheh :D yang paling over disitu anda tentukan sendiri ye...
ade lagi.. alahai.. begitulah kalau dah sakan bergambar kan..
haruslah dimaafi... heheh


K lah masa hari konvo saya akan update later k...

8 comments:

  1. Rindunya MMU!!!=p padahal baru gi last week lepak kat cyberia...hiksss...

    ReplyDelete
  2. alaaaaa nape xajk asna masuk bili siti hasmah tue sekali huhuhuh
    nie nk majuk nie.. huhuh

    eh kat mane ek nak cari gamelan set org2 main real tue ek?
    sis tau x?

    ReplyDelete
  3. eh2...
    akak ni..sume posing cute2 jek..
    hik2...

    lawa bebenor lorhh bilik siti hasmah tuh...
    eh2..siti hasmah tu sape?
    isteri tun mahathir tu ke?
    ke lain??? hik2..

    ReplyDelete
  4. besnya dia....pengalaman baru ni..
    sebelum ni cuma tau konvo je...sekali tgok persiapan dia..mak ai quite buzzzy!

    ReplyDelete
  5. dearie zara~
    wewiiiiitttt..!!!

    dearie yana~
    rindu ke..? hehehe tang mane tu..

    dearie asna~
    akak dah jerit-jerit dah nama asna tapi tak berkumandang pulakss.. huhuu
    hhe akak tatau la dear..

    dearie ifa~
    comel ke akak dah tua huhuuu
    yerp.. isteri tun mahathir sayang...

    dearie anil~
    waaa.. terharu nyeee...!!!

    dearie lady milk~
    yerp.. sangat la bizi,,,

    ReplyDelete
  6. gud job dear :) hee~
    suke tgk qah senyum :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)