Sunday, August 30, 2009

carrefour..~

Salam everyone..
akhirnye belog saya telah kembali bersinar.. huhuu thanks to ien...
kalau tak mesti u all tak dapat kesan saya update dan tak buka belog ni kan..
tapi saya tetap update.. untuk kamu semua...




selamat berpuase kepada kawan baru saya.. selamat datang ke belog 'atiqahaadnan' ye.. mari kita berbelogging bersama ye...


semua pun suke kan pi bazaar ramadhan kan..? ni dah masuk hari ke lapan kita berpuase saya masih berjaya mempertahankan nafsu untuk membeli juadah berbuka di sana.. heheh~ saya hanya makan dirumah camtu gak dengan rafiqy.. nak jimat la..


jom ke carrefour membeli bekalan sepanjang bulan pose..!!!!


ni laa kawasan kegemaran rafiqy ye.. maklumlah dia membela hamster dirumah.. ade dua ekor..
susu juadah sahur rafiqy.. hee~ saya susu ni kurennnggg.. huhuu~
saya suke tolak troli.. selalu berebut dengan adik saya sebab saya nak tolak..:D
lastly bile dua-dua taknak beralah.. ade dua troli bawa sorang satu... hee~
senyum si tukang bayarrrr.. ahakkksss...




daahhh.. moh balik...


dearie my lovely friends..
rafiqy ucapkan selamat menyambut ramadhan...
dan semoga kita bersama-sama manfaatkan bulan Mulia ini dengan ikhlas...
mane lah tahu kita tak jumpe tahun depan...? :D


babai semua...!!!

6 comments:

  1. yay!!dapat pon detect!hehehe....akak cmna akak bt gamba kat bawah nih?jeles tul tgk..nk jugak..

    ReplyDelete
  2. bli makanan berbuka poser tuk hamster yer? hihihihi...sampai ke carrefour bagai tuh =D

    ReplyDelete
  3. wooo..
    pandai akak ek..
    senyum si pembayar...hehehe...

    comey la akak ngan abg rafigy yg pic last tuh..
    nnti raya pakai sedondon yek :)

    ReplyDelete
  4. dearie Violet~
    Tu laa kan.. heheh nanti akak tunjukkan k..

    dearie Joe~
    kat sane takde eak..?

    dearie zara~
    heheh saje jee...

    dearie blog~
    kebetulan singgah ke situu.. hee~

    dearie Ifa~
    heheh tau takpee... insyaAllah dear..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)