Wednesday, July 29, 2009

saya dah cuba buat

hi fellas!!!
bagi tutorial buat bunga sebelum ni sape yang menjadi buat..?
heheh saya terima komen ade yang cakap jadi bintang laaa.. hee~
macamner leh jadi bintang pulak tu... salah teknik kot...:D
dan ade sebilangan komen yang saya terdelete.. 'ter' k tidak sengaja.. *sigh*
so semalam saya dah buat banyak.. tapi tatau nak buat untuk ape.. saje suke-suke je..


okie.. kat sini saya nak tunjukkan caner saya berjaya buat,, [berjaya kee?]

dah lukis gunting dan gulung pelan-pelan ye.. jangan tekan hasil gulungan anda tu tau..
tak menjadi nanti... buat pelan-pelan dan pandai-pandai gulung macam bentuk bunga tu...
hee~ saya buat tak menjadi sangat kan.. ok dah siap gulung then gamkan kat bahagian hujung tu dan tampal ke bontot gulungan tu eaaa... ahaksss...
taraa!!! menjadi atau tidak kita gulung saje kertas ituuuuu!!!!!

11 comments:

  1. wah menjadi congrat!dah la kaler kesukaan pia :)

    ReplyDelete
  2. yeeeee...
    anda berjaya...
    clap..clap...
    hehe... ;p
    comel aje bunga kertas tu..

    ReplyDelete
  3. eh2..
    mnjadi la kak..
    PINK lagi..!! hehe..

    ReplyDelete
  4. huhuhu~

    zara try buat, tak jadik comel camtu~

    ReplyDelete
  5. another ideas from u yg sungguh suwitt!!

    ReplyDelete
  6. Wow!!! terrer ar tgn sis..
    nie mmg dah sah sah tangan creatif nie.. asna jer tangan tak creatif tau..

    Sis meh pos sekuntum ke asna hehe ;)

    ReplyDelete
  7. kalu tangan berseni,ok lah
    huhuu...

    ReplyDelete
  8. tahniah2
    anda dapat lakukan dengan jaya nye
    hehehe

    ReplyDelete
  9. pandainyaa diaaa.... buat banyak2 jadikan pokok nanti..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)