Friday, July 3, 2009

~rombongan ke jengka~

Majlis bertandang ke rumah abang ipar rafiqy...
hee.. dah lame dah ni..pada 2 hb jun 2009..
saje je nak takde idea nak update blog...
so layan je laa k huhuuu...


:cinonet_17:

Pagi-pagi lagi rafiqy dah amek saya kat rumah...
pukul 6.00 pagi okie... saya bangun kol 5.30..
nenek kejutkan saya....
sweet kan? huk..hukk...


Perjalanan ke Jengka, Pahang.. sangat lame...
bosan gler dalam kete tu...
sepanjang perjalanan saya tertido [saya tahu kepale saya terhuyung hayang masa tido ...sebab saya dengar rafiqy gelakkan sayaa...jahat!]
bertolak dari rumah rafiqy kol 8.00 gitu..berhenti makan pun tak sampai sejam..
sampai sane dalam kol 2.00 petang laaa...
panas sangat... sampai sane.. saya dan rafiqy kena jadi pengapit.. huhuuu..
kelakar sangat.. first time tau sayang.. i tak biase!takpe..takpe..pengapit terjun namanyee...
pengapit takleh jalan laju-laju kan.. kena jalan sloooowww je...
sebelum tersembur lagi.. marilah layan piccas je k...


:cinonet_29:

lalalalalalalalalalalalaalaaaa...


Inilah wajah kesayangan hamba...
berpeluh sakan dia waktu ni..

kat bawah ini pulak adalah kakak sulung rafiqy dengan suaminyaa...
sweeett sangat kaler ni...i likee u!!

huuu.. layan jelaa gambar candid pakcik rafiqy kamu ini ya.. hee~
ade juga gambar pengantin... suke-suke.. cantikkk!!!
Inilah cousin rafiqy yang paliiiiinggg rapat sangat dengan angah [gelaran rafiqy kat rumah] diorang sangat comel nakkk matiiii i telll u!!...
abaikan rupa saya ni tolong?..panassss tak tahaannn...
Gambar rafiqy bersama cousin nye yang tersayang...
saya suke merekaa!!!!


daaaa.. diiii...duuuu sayang.. HAPPY WEEEKENNNDDD!!!!

7 comments:

  1. hee...saye suke bace crite awak dgn rafiqy...sweet..=)

    ReplyDelete
  2. wahhh..
    kaler purple..cantik..
    ehem2..
    sejak bile abg rafigy jd cameraman nih..??
    hehehe...
    bdak2 mmg suke abg rafigy lorhh..

    ReplyDelete
  3. wah seronoknya,suke tgk Atiqah ceria..

    ReplyDelete
  4. ouh..ouh..
    sonok ye dia jalan-jalan makan kenduri..
    sambil buat kije kawen jadi pengapit..
    sonok nyeeee...
    shuweet yea ngn rafiqy..
    (*_*)

    ReplyDelete
  5. takper2...ambik berkat jadi pengapit
    hehehheh....

    cantek la kaler baju pengantin....hehheheh

    ReplyDelete
  6. eh, abg rafiqy melampau cute nye!!


    hehehe..
    sesuai dgn kak tiqa yg sweet!

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)