Thursday, October 22, 2009

eeeiii hebat sangat ke nak jeling-jeling orang nie..?




Aku paling tak suke.. eh aku pulak..? baikkk.. bertukar!!! Saya paling tak suke tahu orang main jeling-jeling ni.. pandang orang lepas tu jeling.. banyak cantikk muke hang!!? aiii.. takde lah hangin sangat pun.. ade juga ramai manusia yang suke menjeling laa eak..? nape la kan..? adakah memang mereka dah dilahirkan begitu iaitu boleh claim sebagai tabiat sejak azali lagi ataupun diorang sengaja..? konon macam banguuuusss sangat laa ek... ok... ok.. bagus ke korang menjeling orang sambil mata pandang atas bawah..? ape yang diorang pandang itu kita jangan cerita dalam belog k... persoalannya disini kenape mesti jeling? saya tak suke laaa...




rase macam nak bawak bersabar je la kan.. takkan nak bagi lempeng pisang lak kan.. pandang sudahhh jangan nak jeling-jeling.. krg jadi minah selamat lak bile timbul aksi cucuk mate ngan garfu huh kn.. saya ntah hai ntahlah saya ni hiiiss entahh!! annoying betul k spesies ni... memang tak suke.. jadi janganlah suke menjeling ah.. menjeling manje itu baguuuss tapi kalau menjeling berlagak perasan cantik itu tak baguuussss!!! ok~~




8 comments:

  1. oo pia pernah jeling org yg menyakitkan hati saya.dan pia pernah disalah anggap menjeling org,padahal pia rase saya x menjeling waktu kejadian itu ;(

    ReplyDelete
  2. kalau lelaki yang menjeling tuh, maknanya dia terkasima tgk sis

    kalau perempuan yang menjeling tuh,
    sah-sah dia tergugat dgn sis

    ekekeke =D

    ReplyDelete
  3. huhuhu...
    sgt x suke de org yg cam gini...!

    ReplyDelete
  4. kite pun x suka org duk jeling2...

    kite pernah tau dlm lif, ada sorang dak pompuan tu dok jeling2 kite atas smpai bawah..dgn selambanya kite ckp.."napa ada masalah?

    terdiam mnah tu..

    ReplyDelete
  5. ehe..
    kak tiqah marah ker....
    susah nak dengar die marah...
    huhuhu...
    camner yer kalo kak tiqah marah..
    ader tak macam cerita P.Ramlee tu..
    ibu mertua Ku...
    kuikuikui..
    ehe....:P
    ~peace No waR~

    ReplyDelete
  6. kita pun tak suka..rasa nak ckp je kat org mcm tuh "eyh,nape awak pandang kita atas bawah?awak ada nampak ke kita tak pakai undies arinih?" hahahaha....opppsss..ter 18SX plak..yelah kan?diorg nih pandang kita mcm kita tak pakai baju kan kak?=p

    ReplyDelete
  7. dia jeling pasal dia jeles x pon dia rasa awak cun...

    rasa2 dh naik 100Dgree bagun pilempang mata dia sampai pusing2

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)