Monday, October 5, 2009

A dream wedding..






My Solemnization : 25 December 2009 (Jumaat)
Wedding Ceremony : 13 & 14 March 2010




Saya mengimpikan satu majlis perkahwinan yang sangat meriah dengan suasana damai dan mempersonakan ahakss~ walaupun tidak mewah tapi masih indah untuk disimpan dalam kenangan terindah hidup saya.. [berbahasa juga kan..? :D] saya suka kan sesuatu yang ringkas dan lengkap.. saya juga sukakan perancangan awal [ahh!! boleh percaya ke..?] rasenye buku untuk saya catatkan plan untuk wedding pun dah ade 5 kot.. tapi bile diukur mengikut kemampuan nampaknye saya perlu buat perubahan sedikit.. oleh kerana saya tak suke kan kerja yang hentam-hentam atau asal boleh je.. jadi perancangan itu perlu..ok kalau saya nak ceritakan memang laa panjang k dengar cam merepek.. sebab ibu saya selalu jadi mangsa untuk saya luahkan impian kerepekan saya itu.. walaupun sebenarnye tidaklah terlalu merepek..





jom saya ceritakan sedikit dari impian saya ye...


PERTAMA
saya suke meraikan tetamu saya.. dimana saya suke duduk sekali bersama ibu bapa saya di meja jemputan dan menyambut mereka.. walaupun itu adalah hari meraikan saya dan suami..




KEDUA
saya sukakan semua sedara mara saya bergambar beramai-ramai di majlis perkahwinan saya nanti.. walaupun susah sebab masing-masing tengah sibuk tapi saya cuba mintakan seseorang maybe one of my sedare juga kumpulkan semua sedare untuk bergambar bersama...




KETIGA
saya suke rumah saya penuh dengan bunga.. sedare mare selalu sponsor barang makan dan hantaran so ape kata diorang sponsor bunga pulak.. hee~




KEEMPAT
saya suke belon.. kalau boleh nanti khemah saya dihiasi dengan balloon yang banyak.. hee~ sesuai dengan warne tema saya.. suasananye mesti macam pesta kan.. dan nanti budak-budak pastinya akan pulang dengan balloon ditangan :D




KELIMA
walkway!! saya suka kan.. mungkin saya akan pasangkan pelita di sekitar jalan nanti ataupun lilin [waktu malam] dan balloon atau rose petals di waktu siang.. dapat bayangkan tak? ok seperti ini..










cantik tak? heheh



ok.. saya tak tahu samaada dapat tak merealisasikan impian saya dihari perkahwinan nanti ataupun semuanye sekadar impian.. btw saya sangat bersemangat untuk jadikan ia reality!!!! iyaakkk!!!






psssttt.. cameron highlands bunga rose murah kan..? heheh





8 comments:

  1. tiqah...sama lar ngan ryn...ryn suke kan sesuatu yg d rancang awal2 + simple + tp menarik! =]

    ReplyDelete
  2. woo wooo

    lagi sebulan 2 bulan je nie nk jdi isteri org nie~

    hehehe syokkknyyaaaa~ xsabar xsabar xsabar

    ReplyDelete
  3. wahhh..
    dah nk dekat la tarikh nikah akak..

    ehem2..
    sweet nyeee wedding dreams akak..
    nnti confirm kene jemput ifa tau tau!

    ReplyDelete
  4. waahh..best nyer impian 2..sooo sweet..InsyAllah,ade perancangan teliti mst dpt wat kn?xseperfect dlm gmbr pn xpe tp atleast impian tercapai...Amin..

    ReplyDelete
  5. jarang skali ada konsep belon2 tu kan...kalu dpt direalisasikan msti meletop! =D

    ReplyDelete
  6. solemnization kamu dekat2 je ngan majlis saya..ngeeee...tguu kad tau..

    ReplyDelete
  7. wau,kagum dgn impian perkahwinan qah.semoga terlaksana amin~.

    psst-kenduri on 14 mac ek?my besday :D

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)