Thursday, October 15, 2009

Adakah kutukan tanda prihatin?






salam




Semalam saya tidak punye idea untuk menulis.. serius!! walaupun saya takde keje pun kat opis..memang bosan sangat.. nasib baik ade yang sudi chatting dengan saya.. thanks to my dear yanie n asna... then semalam lepas keje saya, adik saya ina dan fiza kawan saya pergi mid valley watching 'PAPADOM' sangat besttt movie ni..rafiqy tak ikut pun.. rugi la dia.. sebab dah laa kelakar comel pulak tu.. suke sangat!! hee~ nak tengok lagi sekali je rasenye.. ade sesape nak temankan saya? ^___^





So semalam saya banyak berjalan-jalan sambil baca belog kawan-kawan dan belog yang saya follow semua.. ade yang leave comment ade yang tidak.. hehhe beselah kadang-kadang saya baca je ye tapi tetap baca tau tapi tak mengomen pun.. sebab tatau nak komen ape.. heheh tapi kadang-kadang bile menarik saya mesti nak komen tak kisahlah orang tu pelik ke tak aipp tetibe je komen ni..? hee~ bole? dan saya tahu mesti ade juga di antara pembaca belog saya yang baca belog saya tapi segan nak mengomen.. kan..?kan..? T_T takpe lah.. saya dah cukup seronok dah blogging bersama semua...





dalam saya blogging ni saya pelik kenape ade yang suke mengutuk laa tak puas hati laamacam-macam dengan belog orang lain.. alahai saya akui kadang kala ade juga belog yang saya baca memang eeiii tolong ah!! tapi setakat gitu je laa takde laah nak kutuk ke ape ke..pada saya belog diorang suke diorang laa nak buat ape pun kan.. takkan kita nak blogging pun nak kena teragak-agak kan.. suka hati kita laa.. hee~ tapi macam saya, saya suke berkongsi pengalaman, perjalanan hidup seharian saya dan share ilmu juga pendapat dengan semua orang.. saya cuba kurangkan menulis untuk menunjukkan kesedihan saya, tak puas hati saya atau tunjukkan saya marah.. saya tahu kadang-kadang orang tak suke.. betul ke..? saya macam berfikir orang suke baca sesuatu yang indah, ringan dan tidak beremosi.. tapi kadang-kadang dengan blogging ni kesedihan kita pun hilang kalau kita share dengan semua kan..? so saya lebih prefer untuk berkongsi kegembiraan dan sesuatu yang boleh menaikkan motivasi diri. sebab kita kan manusia selalu lupa, jadi bila saya menulis saya cuba untuk mengingatkan diri saya sendiri juga di samping berkongsi dengan semua orang... mane la tahu setiap orang mendapat manfaat dari penulisan saya ni ke kan..? hee~ acecee.. saya cuba untuk lebih memahami dunia blogging sebenar.. kadang-kadang ade juga individu yang begitu sensitif dan terlalu prihatin...





saya sekadar menghormati saje pendirian orang lain dan cara mereka.. setiap orang lain-lain kan... saya terlalu sayangkan blog ni.. saya menulis sesuatu untuk kenangan kita bersama.. mane la tahu kalau satu hari nanti saya dah takde.. saya dah dipanggil Allah.. kalian semua masih ingat saya ni Nor Atiqah Adnan.. saya cuma nak beritahu jiwa saya sarat dengan kasih sayang.. :D selamat tinggal semua [dalam bahasa inggerisnya BYE!!]





11 comments:

  1. betul3..
    semua wat blog bersebab..
    cam saya kadang2 bila terlalu marah..
    saya luahkan dekat blog..
    saya rasa lega..
    tapi tak semua kemarahan ditulis dalam blog..
    tapi saya paling ske baca blog kak tiqah..
    bila baca cam semua yang ditulis tu ikhlas..
    walaupun saya tak berapa mengenali kak tiqah..
    tapi saya tau kak tiqah a very nice person..
    saya ader spy..huhu...
    arap hubungan dalam blog nie tak putus..

    ReplyDelete
  2. hehehe~
    betul2~
    zara kadangkala tinggalkan komen juga~walaupun sekadar menyapa mesra~

    =)

    ReplyDelete
  3. atiqah..ni ade kne mngene ngn 1 entry dr blogger tu yg atiqah drop comment ek?

    cian die kn....

    ReplyDelete
  4. hehehe
    asna setuju!!!

    kekdg bce jer xtau nk komen apa heheh ;)

    ReplyDelete
  5. x suker rangkap terakhir...cam sayu jer bunyinyer tau...grrr

    ReplyDelete
  6. aku leh teman kan ko.. bl nk g? calling2 lar..

    ReplyDelete
  7. btul3..
    waa sedapnye bhse kak tiqah..
    tersusun aje..hehe

    ReplyDelete
  8. btl2 akak..
    ifa pn x suke sgt2 klu de org kutuk org len...
    mst ifa kurang sket nk msk blog dia dah...hehe

    ReplyDelete
  9. tiqah

    jmpot ke majlis open house rumah saya ya sabtu ni..invitation dan map dah ada kt blog...kalau nk dtg...call je ya...thanks

    ReplyDelete
  10. hurm,pia rase dihargai dgn komen2 qah kat blog pia.kemana saja kte pg mesti ade kan kutuk mengutuk ni,xphm btl.pdhal xkacau org pon..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)