Friday, October 16, 2009

What say you?








Bulan Oktober ni genap laa setahun saya blogging.. bermula dengan seorang diri.. akhirnya saya dapat kenal dengan anda semua.. yang mane saya sangat gembira dan rasa berbaloi-baloi menempuh alam blogging ni... macam-macam orang yang saya dapat kenal.. saya dapat belajar banyak dari anda semua.. a million thanks to all of you... ^__^ sayang korang semua!!





Saya ingin sekali bertanya kepada semua pembaca belog saya.. tak kisah lah dikalangan kawan-kawan, pembaca senyap ataupun pengikut belog saya ni.. sebab saya lihat ramai juga yang sudi follow belog saya ni... tapi mungkin bukan semua yang memberi komen atau berinteraksi dengan saya sepenuhnya..belog saya ni best tak? atau tak bape best.. kalau create poll cam tak puas pulak nak share ngan korang kan...? adakah belog saya ni menganggu atau ade antara penulisan saya yang tidak senang dihati kalian semua.. atau ade yang meluat ke kan dengan belog saya ni.. saya tak sedar... saya harap ade juga yang sudi mengkritik saya disini.. sebab dari situ saya dapat tahu bagaimana 'saya' sepanjang saya berblogging bersama korang semua.. adakah saya diterima sepenuhnya...





Entry ini sekadar ingin mendengar pendapat, cadangan, kritikan mahupun nasihat... silakan lah ye.. jangan malu-malu...




13 comments:

  1. nurul rasa ok jer blog kamu nie atiqah cuma agak crowdard layout page. komen ikhlas nie tau. jgn marah. senyummmmm :)))

    ReplyDelete
  2. happy blogoversary!!!

    teruskan menulis yer sis!!

    ReplyDelete
  3. aku da tak ingat bile tarikh aku start blogging..

    ReplyDelete
  4. asna suke jer bace blog akak..
    asna suke bace akak membebel pnjg2 hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. Ohh.. saya suka tgk gambar dalam neh..hehe.. wink..

    ReplyDelete
  6. bg nuar, blog ni hebat! tulus dari hati seorang wanita...input yang baik utk lelaki yg rajin membaca =D

    ReplyDelete
  7. mmg rmai ur follower tu...komen??ermmm...sy suke cara u tulis sbenanye..kengkadang suka baca..tp, x leave comment pn..hehe :)

    ReplyDelete
  8. happy anniversary :D
    keep on blogging

    ReplyDelete
  9. selamat ulangtahunnnnn!
    sekejap je dah setahun :)

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)