Thursday, October 22, 2009

Manicure sendiri jee...






Nak kata manicure bukan lah kot.. saya ni kadang-kadang suka juga kikis kuku ni bagi halus permukaan dan nanti jadi kilat... Masa zaman sekolah dulu kalau nak buat ni saya just letak ubat gigi dekat kain dan gosoklah kuku nanti lame-lame kilat laah jadinya.. rupenya ade alat khas dan ade alternatif lain so saya belajar semua ni dari kawan saya farahana... hee~



lepas tu excited giler nak cuba.. beli alat ni kat SaSa.. kalau tengah tengok Tv ke baca buku ke boleh lah buat.. hee~ nanti cantik je kuku kilat macam macam pengilat kuku lakss...


tapi kalau nak relax pi je buat manicure/pedicure kat mid valley lagi berganda-ganda menarik hasilnya yang...!! cuba tau...~





ni satu je depan belakang... hee~





huh kena follow step yang adoooo..




hasilnyee..? bolehlaaahhh kan..?




10 comments:

  1. rajin benor akak nie update hehehe ;)

    asna dulu rajin la.. tp skrg dh xterlarat dh nak buat.. walaupun benda tue 1 jari makan masa 2 minit jer kna buat.. ;)

    ReplyDelete
  2. saya akn cube hee~,ctk lagi comel jer kuku dia.Pinky2 :)

    ReplyDelete
  3. bestnye kalo atiqah tlg kilatkan kuku dila....

    ReplyDelete
  4. hehhehe
    ninie kalau xde keje pon sambil tgk tv layan wat tu juga dear..:)

    ReplyDelete
  5. yuhuuu~~camner nak wat nuffnang tu,cam menarik jerrr..xreti la..
    huhuhuuu..add la sy..tQ..

    ReplyDelete
  6. best buat benda nih
    kekadang ralit gosok...
    sebab nak kuku kilat

    kkekekeke....

    ReplyDelete
  7. mmg cool...saya slalu beli...tp x rajin..hahaha...adik saya suka...ee..die lelaki...

    ReplyDelete
  8. tah mana hilang saya punya benda alah niee...anak buah selalu main..

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)