Friday, October 23, 2009

Jangan Suka Menilai Orang Dari Luaran





" heeiii, awak ni muka ganas tapi bila bercakap alahai lembut nya bahasaaa.."




Itulah kan kadang-kadang kita suka menilai orang dari luaran... tengok muka ganas semacam kita dah cakap dia ni mesti kasar laa garang laa.. it's a normal feeling... biase sangat... tak salah pun huhuu~




Macam saya lah orang selalu cakap saya macam sombong dan pendiam... tapi sebenarnya saya ndakkk begitu.. saya peramah juga ape... cuma ade segan sikit jee... maybe sebab tu saya susah nak kumpul kawan kot.. sebab sume anggap saya nih sombing eh salah pulak sombong.... so tatau nak mula macamner.. heheh saya pun gitu jugaa... orang dah mula bercakap dengan saya baru saya laju nak cakap juga.. kalau tak saya diam je laa..




^__^ kadang-kadang tu dah habes mengutuk orang tu macam-macam masa belum kenal.. then bila dah jadi kawan baru rase alahai dulu aku kutuk dia kate dia sombong laa berlagak laa.. tapi sebenarnye tak pun... huuu~ tak kenal maka tak cinta tak gitu pn leena? T_T




jadi marilah kita berkawan~


9 comments:

  1. love u kwn,saya pon ramai org ingt sombong.saya ni tkt nak tegur org dulu...

    ReplyDelete
  2. betoi tu qah. kdg2 kita lum kenal org tu siap kutuk bermusuh nie tp bila dh kawan alahai baiknya.

    org yg kita anggap baik tu lah selalu tikam kutuk kita kat belakang.

    mcm nurul pun org selalu ckp nurul nie sombong muka susah nak senyum tp kalu dh kenal rapat nurul akan ckp susah nak henti. hah masa tu baru tahu.

    ReplyDelete
  3. yup yup yup.. betul tue!
    akk jenis suke bercerita + suke senyum jerr.... asna teringat lagi akak bercerita tanpa henti.. nak menyampuk pun rasa xde ruang nak selit hehehe... =))

    akak seorang yg peramah!

    ReplyDelete
  4. a'a..sy pon ada pengalaman cmtu..suma cakap muka sy sombong..kawan2 sekelas sy cakap tak brani tego sy..huhu..pas da kenal baru tau yg sy ni gile2 seh..

    mesti da berkati diorg kutuk sy..haha

    ReplyDelete
  5. salam
    kte lbh kurang je
    dl time sek
    der la jg y ckp kte ni sombg
    bl dh knl
    br dorang tau y sy ni prmah n bcakp xhenti + loyar bruk
    bkn sombg kan?tp dh malu
    biarla ape org nk ckp
    nnt bl dh kenl
    btmbh cinta ngan kita..hehe

    ReplyDelete
  6. saya pon camtu..
    saya digelar sombong..
    huhuhu....
    pape pon org lain mulakan dulu..
    tapi bila dah kenal..
    rase tak cukup mulut nie nak bercakap..
    huahuahua...

    ReplyDelete
  7. yela btul tu..
    dont judge a book by its cover rite??
    tp kan su tgk kak tiqah xnmpk sombong pun..
    nmpk sweeet sgt..

    ReplyDelete
  8. ++ kita tetap kawan kan qah...~ ++

    ReplyDelete

keep bleeding in lOve ya.. (^,^)